آخرین عناوین

سه شنبه 19 فروردين 1399-17:35 کد خبر:76921

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

۷۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شمار بیماران مشکوک به کرونا بستری شده در مراکز درمانی استان به ۷۲۷ نفر کاهش یافته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه لوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۵۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

وی افزود: هم اکنون ۷۲۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی با بیان اینکه داشتن فاصله مناسب در روابط اجتماعی از مهم‌ترین راهکارهای کنترل همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ است، تصریح کرد: فاصله فیزیکی از سایرین به اندازه‌ای باید باشد که انتقال بیماری صورت نگیرد و فاصله فیزیکی امن برای جلوگیری از ابتلاء به بیماری کرونا حداقل یک متر و حداکثر ۲ متر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه و یا استفاده از مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل، به صورت مکرر به خصوص بعد از دست زدن به سطوح و اشیا، قبل از سرو غذا و بعد از استفاده از سرویس بهداشتی توصیه می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :