آخرین عناوین

سه شنبه 19 فروردين 1399-19:35 کد خبر:76924

سرپرست معاونت خدمات مشترکان آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

اجرای طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در مازندران

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح خود اظهاری کارکرد کنتور مشترکان آب استان از فردا آغاز می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، محمد لطفی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت عمومی، کاهش تردد قاریان کنتور، توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب از فردا در این استان آغاز می‌شود و در این طرح مشترکان آب می‌توانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور آب خود را به دو روش به این شرکت اعلام کنند.

وی ادامه داد: در روش اول مشترکین آب شهری می‌توانند از طریق تلفن همراه (از چپ به راست)، کارکرد کنتور آب * شماره پرونده خود را به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: مشترکین آب روستایی نیز شماره کنتور آب خود را با همین روش به شماره ۳۰۰۰۴۶۱۵۲۳ ارسال کنند.

لطفی، اظهار داشت: در روش دوم نیز مشترکین آب شهری می‌توانند از طریق سایت شرکت به آدرس: www.abfa-mazandaran.ir و مشترکین آب روستایی با مراجعه به آدرس: www. http://abfar-mz.ir کارکرد کنتور را در قسمت میز خدمات الکترونیک (بخش خدمات الکترونیک مشترکین) ثبت کنند.

وی از مشترکین خواست برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس ضمن خودداری از مراجعه حضوری، برای ثبت و پیگیری درخواستهای خود از طریق سایت شرکت اقدام و یا برای کسب راهنمایی‌های لازم با سامانه ۱۲۲ تماس حاصل کنند.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه این شرکت غیر دولتی است و برای ارائه خدمات به ویژه در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی‌های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیازمند است افزود: همراهی مشترکین در این طرح، مجموعه آب وفاضلاب را در انجام وظیفه و تداوم خدمت رسانی یاری می‌رساند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :