آخرین عناوین

چهارشنبه 20 فروردين 1399-21:25 کد خبر:76945

شهردار ساری اعلام کرد:

به تلاشمان در کاهش برون سپاری ادامه خواهیم داد

شهردار ساری گفت:به تلاشمان در کاهش برون سپاری و اتکال به توانمندی های داخلی شهرداری ادامه خواهیم داد تا از هزینه های شهرداری بکاهیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی شهردار ساری نیز در جلسه قدردانی شورای شهر ساری از مدیران شهرداری  با تشکر از حمایت، همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری مرکز استان گفت: همه ما یک خانواده هستیم، اعضای محترم شورا به عنوان منتخبین مردم و بنده به عنوان منتخبین شورا در یک مسیر هستیم و تیم مدیریتی مستقر در شهرداری با شعار خدمت بی منت در حال انجام وظیفه است.

براساس این گزارش، وی تصریح کرد: در این مدت بحران های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما شهرداری نشان داد که از پس مدیریت بحران به خوبی برمی آید.

شهردار ساری با اشاره به انجام توأمان فعالیت های عمرانی و اقدامات مقابله با کرونا در مرکز استان گفت: خیلی ها گفتند در چنین شرایط حساسی که همه درگیر مقابله با کرونا هستند، سازندگی و عمران شهر را رها کنید اما مگر می شد اقدامات زیباسازی در روزهای آغازین سال را فراموش کنیم؟ مگر می شود آسفالت معابر را رها کرد؟

وی خاطرنشان کرد: همکاران بنده در سازمان های آتش نشانی، مدیریت پسماند، فضای سبز و فرهنگی و اجتماعی زحمات گسترده ای در مقابله با کرونا متحمل می شوند، گفت: سازمان آرامستان از پیشقراولان سازمان ها در موضوع کروناست چرا که شاید غیرقابل باور باشد خانواده بعضی از متوفیان بیماری کرونا برای تدفین عزیز از دست رفته شان با مسئولان سیاسی و امنیتی تماس می گیرند و از طریق آنها فشار زیادی را وارد می کنند اما بحمدا... مهربانیان در موضوع کرونا به خوبی مدیریت کرده اند.

رجبی با بیان اینکه شهرداری ساری پویایی خوبی در شرایط حساس و نامساعد اقتصادی کشور دارد، گفت: از همکارانم در سازمان ها و مناطق شهرداری که در این شرایط مشغول خدمت رسانی هستند، تشکر می کنم، ما جوانی مثل سید سعید حسینی در تاکسیرانی را بر سر کار آورده ایم که بسیار با تدبیر عمل می کند و عضو ناظر محترم شورای شهر در سازمان هم از عملکرد ایشان رضایت کامل دارد.

وی با بیان اینکه اشاره اعضای شورای شهر ساری به در پیش بودن سالی سخت به لحاظ درآمدی برای شهرداری کاملاً درست است، گفت: وضعیت اقتصادی و تخصیص اعتبارات در کشور خوب نیست و به همین جهت بنده و همکارانم برای فعالیت در چنین شرایط سختی آماده می شویم.

شهردار ساری از فعالیت شبانه روزی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و وعده این سازمان برای افتتاح فاز سوم میدان ابن شهرآشوب ساروی در 45 روز آینده خبر داد و در پایان تصریح کرد: به تلاشمان در کاهش برون سپاری و اتکال به توانمندی های داخلی شهرداری ادامه خواهیم داد تا از هزینه های شهرداری بکاهیم و بار مالی را از دوش شهروندان برداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :