آخرین عناوین

شنبه 23 فروردين 1399-10:31 کد خبر:76960

در پی اعتماد شهردار ساری محقق شد:

سازمان عمران شهرداری ساری؛ بازوی سازندگی ساری

پس از سال ها کش و قوس، اکنون با اعتماد شهردار ساری به توان و ظرفیت های درون سازمانی، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بازوی سازندگی ساری شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، با تاکید عباس رجبی شهردار مرکز مازندران مبنی بر اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های درون سازمانی مجموعه شهرداری و سازمان های تابعه ، آمار شش ماهه دوم سال 98 پس از حضور عباس رجبی بر مسند شهرداری ساری ، نشان می دهد، سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری ، پاسخ مناسبی به این رویکرد داده است.

با تلاش بی وقفه کارکنان سازمان عمران،  پروژه بزرگ باز گشایی کنارگذر پل کابلی تا تقاطع غیر هم سطح پل های شهید نوری در بازه زمانی 6 ماه از آغاز، با انجام 9 عملیات زیر ساختی به پیشرفت 50 درصدی در آزاد سازی مسیر و 100 درصدی در عملیات خاکبرداری اراضی تملک شده رسیده است.

در نیمه دوم سال 98 با احیاء کارخانه آسفالت سازمان عمران و تولیدات داخلی، 41 عملیات ترمیم و 11 روکش آسفالت در منطقه یک، 59 مورد ترمیم و 3 روکش در منطقه دو و 110 مورد ترمیم و 10 روکش آسفالت در منطقه سه از دستاورد های حاصله بوده است.

این سازمان طی 6 ماه گذشته 22 عملیات زیر سازی و تسطیح و رگلاژ، عملیات نصب نوه بتنی در 14 نقطه شهر، نصب جدول کانیوو در 8 کوچه و خیابان، 6 عملیات پیاده رو سازی در سطح شهر، 7 عملیات احداث کانال هدایت آب های سطحی و 4 مورد دیوار چینی در سطح شهر ساری به انجام رسانده است.

پیشرفت 87 درصدی پروژه فاز سوم ابن شهر آشوب با 10 عملیات مختلف اجرایی، پیگیری جدی پروژه فاز دوم بوستان ملل و اتمام ساماندهی و توسعه بلوار کشاورز با سلسله اقدامات عمرانی، را می توان از دیگر عملکرد 6 ماهه دوم  سال 98 این سازمان با هدف توسعه سازندگی شهر ساری برشمرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :