آخرین عناوین

شنبه 23 فروردين 1399-20:40 کد خبر:76972

شهردار آمل اعلام کرد:

هرگز اجازه نخواهیم داد که حقوق شهرداری پایمال شود

شهردار آمل گفت : هرگز اجازه نخواهیم داد که حقوق شهرداری پایمال شود و از حقوق ضایع شده شهرداری دفاع خواهیم کرد و با متخلفین برخورد خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کمال آنلاین، سید حمید هاشمی شهردار آمل اظهار داشت : سه ونیم ماه از مسئولیت اینجانب در سمت شهردار آمل می گذرد که دراین مدت توانستیم یک ماه ونیم کارهای عمرانی رادرسطح شهر انجام بدهیم .

وی ادامه داد : در زمان تصدی به عنوان شهردار حوادث های ناگوارهمانند شهادت سردار سپهبد سلیمانی ، انتخابات مجلس ، دهه فجر و شیوع بیماری کرونا باعث شد که خللی در کارهای شهرداری بوجود بیاید .

شهردار آمل خاطرنشان کرد : خوشبختانه توانستیم دراین مدت کم خدمتگذار به مردم شریف آمل هزار متر آسفالت را درمحلات سطح شهر با قیر یارانه را انجام بدهیم که جا دارد از عزم همکارانمان در جهت خدمت رسانی به مردم تقدیر وتشکر داشته باشم.

هاشمی با بیان اینکه تمام دغدغه های ما این است که در موقع مقرر حقوق پرسنل پرداخت شود گفت : ماهانه مبلغ 5/8 میلیارد تومان پول پرداخت حقوق ومزایای پرسنل شهرداری می باشد .

وی با اشاره به صدورپروانه ساختمانی یکی از سرمایه گذاران درآمل که مورد بحث درصحن علنی شورا بوده است خاطرنشان کرد : اگر تخلف محرز شود قطعا از حقوق ضایع شده شهرداری دفاع خواهیم کرد وبا متخلفین برخورد خواهد شد وبه جد پیگیر این موضوع هستیم .

 وی با اشاره به عدم دخالت اعضای شورای شهر آمل در عزل ونصب مدیران شهرداری گفت : با وحدتی که بین شورای شهر  وشهرداری وجوددارد تاکنون هیچ گونه سفارشی بابت جذب نیروی جدید صورت نگرفته است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :