آخرین عناوین

يکشنبه 24 فروردين 1399-18:41 کد خبر:76977

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

برگشت بیش از 17 هزار خودرو طی 16 روز از محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یعنی از هشتم فروردین‌ماه 17 هزار و 735 خودرو ازمحورهای استان برگشت داده شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز ارتفاعات استان مه‌آلوده بوده و با کاهش دید همراه است که در این زمینه تاکید ما به رانندگان رعایت و توجه به هشدارهای پلیس است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه همواره احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان به‌ویژه در زمان بارش‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: شب گذشته شاهد چندین مورد ریزش داشتیم که جزئی بود که باتوجه به شرایط موجود و احتمال ریزش با شدت بیشتر وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: باتوجه به احتمال ریزش تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: این طرح در ورودی‌های محورهای استان درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح یعنی هشتم فروردین ۴۹۵ دستگاه خودرو جریمه و ثبت توقیف و ۱۷ هزار و ۷۳۵ خودرو ازمحورهای استان برگشت داده شد.

براساس این گزارش،طرح ممانعت از خودروهای غیربومی در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر همچنان ادامه دارد ولی  تردد بین شهری در استان مازندران آزاد شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :