آخرین عناوین

يکشنبه 24 فروردين 1399-19:13 کد خبر:76982

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری تاکید کرد:

عدم تغییر نرخ کرایه تاکسی ها در اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: در پی اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی، هیچ گونه تغییری در میزان نرخ کرایه تاکسی ها صورت نخواهد گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، سید سعید حسینی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران، اظهار داشت: در راستای طرح فاصله گذاری فیزیکی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،بهره برداران تاکسی موظف هستند که در تمامی خطوط حمل و نقل درون شهری تنها 2 نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

وی افزود: اجرای این طرح هیچ گونه تغییری در میزان نرخ کرایه تاکسی ها را در پی نخواهد داشت.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری تاکید کرد: شهروندان نیز در اجرای این طرح که با هدف پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت همشهریان عزیز می باشد همکاری لازم را خواهند داشت.

حسینی ادامه داد: رعایت فاصله حداقل یک متری در محل های پر رفت و آمد و نشستن با فاصله یک صندلی در خودروها بخصوص تاکسی ها، می تواند از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خاطر نشان کرد:افزایش یکپارچه کرایه تاکسی‌ها با نظر دولت و فرمانداری ها در دستور کار قرار گرفته است و این سازمان در این زمینه  از مصوبات شورای اسلامی شهر  و فرمانداری تبعیت نموده  و هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جاری تا زمان ابلاغ،اجرایی نخواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :