آخرین عناوین

يکشنبه 24 فروردين 1399-21:21 کد خبر:76986

توسط شهردار آمل اعلام شهر:

پروژه های مهم سال 99 شهرداری آمل

شهردار آمل گفت: شهرداری آمل در سال 99 پروژه های متعددی را در دستور کار دارد اما مهمترین آن پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر و ساماندهی بستر رودخانه هراز در راستای توسعه گردشگری شهر آمل می باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، سید حمید هاشمی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در طی حضور 4 ماهه بنده در شهرداری آمل با وضعیت های مختلفی مانند شهادت سردار سلیمانی، انتخابات و سپس کرونا مواجه بوده ایم، گفت: پیش از آذر نود و هشت، 60هزار مترمربع آسفالت در آمل صورت گرفته بود که در مدت دو ماه حضور بنده تنها 60 هزار مترمربع انجام شد و عزم همکاران من در شهرداری بر مبنای کار کردن و عملکرد است و این آمار نشان می دهد که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: در زمان حضورم در آمل، 30 میلیارد تومان حقوق و معوقات کارکنان شهرداری پرداخت شد؛ حتی در زمان حضورم، از آبان ماه بسیار از مطالبات کارکنان پرداخت نشده بود که امروز تمامی پرداخت ها به روز شده و حتی در فروردین ماه که درآمدی در شهرداری نداشتیم مشکلی برای پرداخت حقوق وجود ندارد.

شهردار آمل در دفاع از بودجه سال 99 نیز با بیان اینکه بودجه سال جدید شهرداری با اشاره به اینکه بودجه شهرداری آمل برای سال جدید با افزایش صد درصدی ارایه شده است و 300 میلیارد تومان برنامه ریزی شده است، گفت: بودجه سال گذشته شهرداری آمل با اعتبار 190 میلیارد تومان محقق شده است و در این زمینه نیز با حمایت های نیروهای شهرداری و شورای شهر امیدواریم این بودجه نیز محقق شود.

هاشمی افزود: پروژه های مهم شهرداری آمل برای سال جدید، پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر، ساختمان اداری شهرداری، مجتمع فرهنگی و بزرگترین فرهنگسرای منطقه در محل فعلی شهرداری، ساماندهی بستر رودخانه هراز در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز با اشاره به رقم بالای بودجه شهرداری در سال جدید گفت: تعداد زیادی پروژه در این بودجه دیده شده که معتقدیم باید پروژه های کمتر اما بزرگتر برای مردم آمل در نظر گرفته شود.اتمام بلوار ولایت جنوبی از خواست های اعضای شورای شهر که در کنار ساماندهی بستر رودخانه هراز و پروژه های دیگر باید دیده شود.

مسعود تسلیمی عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه آنچه در تحقق بودجه و به روز شدن پرداخت ها در شهرداری آمل صورت گرفته قابل تقدیر است، بیان کرد: شهرداری آمل بدون دست یافتن به درآمد اسفندماه که رقم بالایی بود و با توجه به مشوق ها انتظار می رفت رقم بیشتری از بودجه محقق شود توانست به درآمدزایی مناسبی برسد.

وی گفت: امیدواریم سال جدید هم سال خوبی برای شهرداری آمل باشد و در نظر داشته باشیم که بودجه سال جاری شهرداری مانند هیچ یک از بودجه های هفت سال گذشته نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :