آخرین عناوین

چهارشنبه 27 فروردين 1399-20:3 کد خبر:77003

شهردار ساری خبر داد:

اجرای طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در ساری

شهردار ساری با اشاره به شفافیت مالی در پروژه‌های شهری ساری، گفت: طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در ساری اجرا می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی امروز در شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر با قدردانی از حمایت ها و نظارت های اعضاء شورای اسلامی شهر، به برگزاری جلسه ای با وزیر اقتصاد و امور دارایی اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه وزیر اقتصاد، قولهایی در خصوص موضوعات مالیاتی و اعطای اوراق به شهرداری ساری داده است که با محقق شدن آنها بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این روزها بیش از پیش حضور میدانی و عملیاتی در پروژه ها دارد و با استفاده از توانمندی و ظرفیت های درون سازمانی خود به خدمترسانی مشغول است، افزود: امروز کارکنان سازمان عمران در دو شیفت کاری مشغول کار در پروژه فاز سوم میدان ابن شهر آشوب هستند؛ ضمن اینکه که پروژه مناسبسازی ورودی شهر ساری در بلوار کشاورز از جمله دستاوردهای سازمان عمران محسوب میشود.

شهردار ساری افزود: شهرداری ساری با استفاده از توان و ظرفیت داخلی آمادگی آسفالت تمام معابر اصلی شهر را داشته و دارد اما ستاد ملی کرونا به دلیل رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان از این اقدام فعلا جلوگیری میکند.

وی با اشاره به روند مناسب پیشرفت احداث نیروگاه زباله سوز ساری، بیان کرد: در یک سال گذشته بارها شاهد کم کاری و قصور در  جمع آوری زباله ها از سوی مجریان امر بودیم؛ اما امروز شهرداری ساری تعداد 22 دستگاه مخصوص حمل زباله خریداری و پس از تحویل به سازمان مدیریت پسماند، به زودی شروع به کار خواهند کرد.

شهردار ساری در توضیح فعالیت های معاونت فنی و عمرانی، گفت: بالغ بر 200 پروژه که در حال کار و یا به اتمام رسیده بود، متاسفانه قرارداد نداشته است که یکی از مهمترین اقدامات معاونت فنی و عمرانی در ماه های اخیر ساماندهی این موضوع بوده است.

رجبی با بیان اینکه شهرداران مناطق ساری در امورات جاری با رعایت چارچوبها و ضوابط قانونی جهت تصمیم گیری و اقدام اختیار تام دارند، تصریح کرد: موافق اختصاص درصدی از درآمدهای شهرداری های مناطق به خودشان هستم.

وی از ورود دو سرمایه گذار بزرگ به ساری خبر داد و گفت: قرار است به زودی جلسه ای با حضور این دو سرمایه گذار و مدیران ارشد استان در استانداری برگزار شود که از جمله دستاوردهای آن ادامه با قدرت فاز دوم بوستان ملل خواهد بود.

شهردار مرکز مازندران از ارائه طرح بزرگ زیرگذر ساری که از میادین اصلی شهر عبور می کند توسط سرمایه گذار خبر داد و افزود: این طرح با ارزش اعتباری1500 میلیارد تومان با تأیید و تصویب شورای اسلامی شهر در مرکز استان اجرایی خواهد شد که توسعه قابل توجه ساری را در پی دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای حضور بنده در سمت شهردار بر سلامت اداری و شفافیت ساختار اداری تاکید داشته و دارم و از اعضای شورای اسلامی شهر می‌خواهم اگر مواردی از این مشکلات را سراغ دارند به بنده گزارش داده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

شهردار با بیان اینکه عملکرد شهرداری ساری کاملاً شفاف است، افزود: از معاونت اداری مالی و حراست خواستم تمامی اسناد پرداختی ها به پیمانکاران و طلبکاران را علاوه بر شورا به نهادهای امنیتی و نظارتی هم ارسال کنند و با شفافیت کامل گزارش عملکرد خواهیم داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :