آخرین عناوین

چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399-20:4 کد خبر:77052

افق هایی روشن در انتظار شهر ساری:

توانمندسازی و تمرکززایی بر روی توان اجرایی سازمان عمران

نایب رئیس شورای شهر ساری گفت: آمار نشان می دهد پیشرفت قابل قبولی در پروژه ها حاصل شده که این فرآیند حکایت از پاسخ مناسب سازمان عمران به اعتمادی است که مجموعه مدیریت شهری به آنها دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، در جلسه راهبردی سازمان عمران که با حضور علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای شهر، علیرضا باقریان و سید لطف الله کریمی معاونان و آزادشهابی مشاور شهرداری و مرتضی بربسته رئیس مجموعه مذکور برگزار شد، راهکارهای توانمندسازی و تمرکززایی بر روی توان اجرایی این سازمان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه پیشرفت سازمان عمران طی 6 ماه اخیر در اجرای پروژه های عمرانی مشهود بوده، اظهار داشت: بی شک، ایجاد بستر مناسب از سوی شهرداری به منظور ارتقاء این سطح کیفی، دغدغه همه مدیران در این دستگاه اجرایی و البته شورای شهر است.

علی اکبر زلیکانی با قدردانی از همت بالای مدیریت و کارکنان سازمان عمران در پیگیری پروژه های مختلف عمرانی، تصریح کرد: آمار نشان می دهد پیشرفت قابل قبولی در پروژه های فاز دوم بوستان ملل و پل تا پل حاصل شده که این فرآیند برای ما امیدوارکننده و حکایت از پاسخ مناسب این سازمان به اعتمادی است که مجموعه مدیریت شهری به آنها دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله معیشت نیروهای شهرداری و سازمان های تابعه اشاره کرد و گفت: همانگونه که با برنامه ریزی مناسب، پرداخت حق و حقوق پرسنل بروز رسانی شد، پیگیری عباس رجبی شهردار ساری در خصوص رفع مشکلات بیمه تأمین اجتماعی بسیار موثر بوده و انشاله در این زمینه نیز دغدغه همکاران خوبمان را مرتفع خواهیم کرد تا تمامی تمرکز بر روی اهداف آتی پروژه های عمرانی و خدمت رسانی به مردم معطوف شود.

زلیکانی خاطر نشان کرد: آنچه که مردم حق شناس ساروی از ما انتظار دارند، توجه به نیازهای عمومی آنهاست و نقش سازمان هایی چون سازمان عمران در جلب رضایت مردم از شهرداری را بسیار اثرگذار می دانیم بنابراین در سال جاری نیز انتظار داریم روند رو به رشد سازمان متبوع ادامه و شاهد گسترش فعالیت های عمرانی در سطح شهر ساری باشیم.

رفع موانع اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل، هدف استانداری مازندران

سید محمد محمدی تاکامی مدیرکل مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز با ابراز رضایت از تلاش های شهرداری ساری در اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل، استفاده از ظرفیت های داخلی این نهاد را در پیشبرد پروژه فوق مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: استانداری مازندران نیز در راستای رفع موانع اجرایی این پروژه بزرگ گردشگری در مرکز استان، از هیچ کوششی فروگذاری نمی کند.

در این جلسه مسئولان شهرداری ساری با بیان دیدگاه های خود پیرامون افزایش سطح کیفی عملکرد سازمان عمران، بر حمایت قاطعانه از فعالیت های صورت گرفته و تقویت انسجام در فرآیند پروژه های محوله تأکید کردند.

گفتنی است مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در تشریح گزارشی از پروژه های در دست اقدام و گوشه ای از عملکرد 6 ماهه، از حُسن اعتماد به ظرفیت های این سازمان قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همت همه نیروهای تلاشگر مجموعه تحت امر در سال جاری، مردم سیمایی متفاوت تر از عمران و آبادانی را در این شهر تجربه کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :