آخرین عناوین

شنبه 6 ارديبهشت 1399-12:13 کد خبر:77073

هشدار جدی به بابلی ها:

افزایش دوباره بستری‌ها نسبت به ترخیصی‌ها در بابل / اوضاع عادی نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند و تعداد بیماران مبتلا به کرونا که بستری شدند دوباره از تعداد ترخیصی‌ها پیش افتاد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های شهرستان بابل بستری شدند دوباره از تعداد ترخیصی‌ها پیش افتاد.

براساس این گزارش، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۱۴ بیمار هم ترخیص شدند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی از مردم خواست برای شکست کرونا همچنان در خانه باید بمانند و بازگشایی اصناف را بر عادی شدن شرایط تلقی نکنند.

سید فرزاد جلالی با اشاره به اینکه تمامی بیمارستان‌های بابل درآماده‌باش کامل به سر می‌برند ادامه داد: فعالیت کادر درمان بیمارستان‌ها یک لحظه هم قطع نشده است و بیش از ۲ هزار بیمار قطعى و مشکوک به کرونا در بابل تاکنون درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ادر درمان بجز معالجه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در دو ماه گذشته بیش از ۲۰ هزار بیمار سرپایی را نیز مورد رسیدگی قرار دادند و ۱۳ زایمان مادران باردار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان‌های بابل انجام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :