آخرین عناوین

شنبه 6 ارديبهشت 1399-13:41 کد خبر:77075

رییس سازمان عمران شهرداری ساری خبر داد:

استمرار سازندگی /بهسازی و تعریض معابر / هدایت آب های سطحی

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری ضمن تشریح فعالیت های این سازمان استفاده بر اتکا بر ظرفیت و توانمندی درون سازمانی و ارائه خدمات مستمر به شهروندان تاکید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، مرتضی بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران با اشاره به پروژه های در حال اجرای این سازمان گفت: بهسازی و تعریض معابر با هدف سهولت عبور و مرور شهروندان و روان سازی ترافیک در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا پروژه پیاده رو سازی مسیر خیابان توانبخشی به سمت میدان شهدا در حال اجراست .

بربسته ادامه داد: کارشناسان سازمان عمران و بازافرینی فضاهای شهری شهرداری عملیات نقشه برداری را در کوی غفاری و کوچه شهید صمدی بلوار کشاورز جهت تعریض این خیابان ها را اجرایی کردند.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری هدایت آب های سطحی را از دیگر پروژه های در دست اجرای این سازمان برشمرد و اظهار داشت: احداث کانال در کوچه شهید براری بلوار کشاورز و خاکبرداری کانال کوی بوستان در بلوار فرح آباد با هدف رفاه حال شهروندان در دست انجام است.

بربسته افزود: جدول کوچه محمد رسول الله در بلوار کشاورز و نصب نوه بتنی کوچه قدس در محله ذغالچال نیز از دیگر فعالیت های سازمان عمران و بازآفرینی شهری در راستای ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

وی تصریح کرد: فاز سوم پروژه ابن شهرآشوب نیز از دیگر پروژه های بزرگ و مهم این سازمان بوده که در حال اجراست.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری با تاکید بر استفاده از توانمندی و ظرفیت های درون سازی در خدمت رسانی به شهروندان خاطر نشان کرد: خلاقیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های درون سازمانی نقش موثری در کیفیت بهتر خدمات رسانی و نیز کاهش بارمالی خواهد داشت

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :