آخرین عناوین

چهارشنبه 5 شهريور 1393-0:8 کد خبر:771

هشدار معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران به برخی مدیران:

کم کاری برخی از مدیران مازندران قابل قبول نیست

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران با انتقاد از عملکرد برخی مدیران اجرایی استان، گفت: کم کاری برخی از مدیران مازندران قابل قبول نیست.


به گزارش خزرخبر، علی احسانی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران که در سالن جلسات معاونت برنامه‌ریزی و بودجه استانداری مازندران برگزار شد، با انتقاد از عملکرد برخی مدیران اجرایی مازندران، افزود: به نظر می‌رسد برخی از مدیران و مسئولان استان پای‌کار نیستند و احساس مسئولیت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم مدیریتی استانداری مازندران کم‌کاری مسئولان را نمی‌پذیرد،خاطر نشان کرد: ما در مازندران به‌دنبال پیشرفت هستیم و با اجرای برنامه‌ها آماده‌ایم تا فضای جدید کسب و کار را در استان پیاده کنیم.

احسانی با بیان اینکه مصوبات تایید شده در این کارگروه باید تصمیم‌گیری شود، اظهار داشت: ما در این حوزه به اندازه کافی مبانی و راه‌ کار داریم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران تصریح کرد: برنامه اقتصاد مقاومتی ما در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای چارچوب‌های تعیین شده شخص رئیس جمهور است.

احسانی با تاکید بر اینکه در این جلسات باید برنامه‌های عملیاتی را پیگیری کنیم، گفت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، فناوری و اطلاعات، دانشگاه‌ها باید برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.

احسانی به برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت در مازندران اشاره کرد و افزود: با برگزاری این همایش فضای جدید در زمینه گردشگری سلامت در کشور و مازندران به وجود آمد.

وی با بیان اینکه فرودگاه‌های استان مناسب گردشگری سلامت نیست، اظهار داشت: زیرساخت راه‌های ارتباطی مازندران ضعیف است و باید این زیرساخت‌ها را در جهت تقویت گردشگری و فضای کسب و کار استان افزایش دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این جلسه بر تقویت گردشگری الکترونیک در استان تاکید و تصریح کرد: گردشگری الکترونیک در بخش‌های مختلف می‌تواند به استان کمک کند.

محمد محمدپورعمران با بیان اینکه باید به زیرساخت‌های استان توجه ویژه‌ای شود، افزود: همه مسئولان در ایجاد فضای کسب و کار در جامعه جدی باشند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :