آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-0:21 کد خبر:783

انتقاد امام جمعه چالوس از عدم کنترل ارزاق عمومی

مسئولان جلوی تضییع حقوق مردم را بگیرند/نظارتی بر ارزاق عمومی وجود ندارد

امام جمعه شهرستان چالوس با نارضایتی از عدم کنترل و نظارت در شهرستان چالوس گفت: کنترل و نظارت کافی بر برخی از دستگاه‌های اداری، اصناف و بازاریان شهرستان چالوس وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس افزود: با وجود گردشگرپذیر بودن شهرستان چالوس و ورود مسافران و توریست‌ها به این منطقه شاهد عدم نظارت صحیح بر ارزاق عمومی و ادارات هستیم که این موضوع هم اجحاف در حق مسافران است و هم مردم منطقه را با مشکلات جدی روبه‌رو می‌کند.

وی با گله‌مندی از گزینش نادرست برخی از مدیران دستگاه‌های اداری در شهرستان چالوس خاطر نشان کرد: باید در گزینش افراد شایسته‌سالاری را مورد توجه قرار داد و در این مورد نباید به صرف پیروی از ‌مدیران بالادست نا‌آگاهانه تصمیم گرفت.

امام جمعه شهرستان چالوس با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان بیان داشت: اگر قرار باشد مسئولان و کارگزاران همراه با آرامش کارهای خوبی انجام دهند تا هم خشنودی خدا را در پی داشته باشد و هم مشکلات مردم برطرف شود لازم است مدیران خیرخواه، دلسوز و کمک‌کار همدیگر باشند. مدیران هرگز نباید در جهت تضییع حقوق و شخصیت یکدیگر گام بردارند.

وی به ویژگی بارز گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مدیران در اعمال و رفتارشان بازنگری داشته و نواقص را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی داشتن روحیه نقدپذیری را لازمه مدیریت دانست و گفت: از آنجایی ‌که مومن آینه مومن است، بنابراین باید همانند آینه هم زشتی‌ها و هم زیبایی‌ها را صادقانه نشان دهد تا در شناسایی دقیق شخصیت افراد دچار تردید نشویم.

راشدی در پایان تصریح کرد: شنیدن و تحمل حق و حقیقت، جدا ندانستن خود از مردم و داشتن سعه صدر باید همواره رویه مدیران برای کسب موفقیت، رشد و تعالی جامعه باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :