آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-0:24 کد خبر:784

فرماندار قائمشهر خبر داد:

کارمندان قائمشهر خیران مدرسه‌ساز می‌شوند/کسر مبلغ از حقوق کارمندان دولتی برای مدرسه سازی

فرماندار قائمشهر از مشارکت کارمندان قائمشهری برای مدرسه‌سازی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد محمدی امشب در هفتمین همایش تجلیل از خیران مدرسه‌یار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه نظام اسلامی متعلق به مردم است، اظهار داشت: مدیران به شکل مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و این در عمل نیز نمایان است و به شکل یک شعار نیست.

وی با اشاره به اینکه آنچه خیران برای آینده به یادگار می‌گذارند، بسیار ارزشمند است، زیرا آنها مکانی برای تولید پیشرفت جامعه خویش را بنا می‌کنند، افزود: باید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای مدارس فراهم و اجرا شود.

وی با اشاره به جلسات شورای آموزش و پرورش و بحث‌های کارشناسی خاطرنشان کرد: تصمیم بر آن شد ماهانه از کارمندان دولتی شهرستان قائمشهر مبلغی بالغ بر 10 هزار ریال از حقوق کسر و به مجمع خیران واریز شود.

محمدی افزود: این دستورالعمل نیز در آینده در اتاق اصناف شهرستان قائمشهر شکل می‌گیرد تا بازاری‌ها نیز با پرداخت مبلغی به مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان قائمشهر اضافه شوند.

وی گفت: با مبالغی که توسط بازاریان شهرستان قائمشهر جمع‌آوری می‌شود امیدواریم در آینده بتوانیم مدرسه‌ای را با کمک خیرین این قشر شهرستان قائمشهر دایر کنیم.

محمدی عمل خیران را بسیار ارزشمند دانست و گفت: کاری که خیران در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند و برای پیشرفت شهر خویش از دارایی خود می‌گذرند، بسیار ارزشمند است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :