آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-0:37 کد خبر:786

عضو شورای اداری ساری خبر داد:

رایزنی برای تغییر مکان معدن سیمان کیاسر

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به نارضایتی مردم ترکام از محل استقرار معدن کارخانه سیمان کیاسر، گفت: رایزنی برای تغییر مکان معدن این کارخانه با حضور مسئولان کشوری انجام شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اسماعیل امینی در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه سیمان کیاسر در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید مسئولان جهاد و سازمان مراتع و جنگل‌های کشور، اظهار داشت: در این بازدید مشکلاتی که معدن کیاسر برای اهالی روستای ترکام به وجود می‌آورد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برداشت از معدن سیمان کیاسر مشکلاتی را برای اهالی روستای ترکام ایجاد کرد، عنوان داشت: انفجار معدن نارضایتی را برای مردم این روستا به وجود آورده است که مسئولان کارخانه سیمان برای جلوگیری از بروز مشکل برای اهالی روستای ترکام درخواست جابه‌جایی معدن را داشتند که با کلیات این طرح موافقت شد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح نیاز به بررسی کارشناسانه دارد، عنوان کرد: برای تغییر محل معدن نیاز است، طرح پس از بررسی کارشناسانه اجرایی شود.

امینی متذکر شد: انتقال معدن با توجه به پوشش گیاهی منطقه مشکلاتی ایجاد می‌کند که برای جلوگیری از دوباره کاری نیازمند بررسی بیشتر است.

وی ادامه داد: در جلسه بررسی رفع مشکل معدن کیاسر، مسئولان جهاد کشاورزی استان مازندران، مسئولان منابع طبیعی منطقه ساری و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :