آخرین عناوین

چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399-12:59 کد خبر:79172

با حضور نماینده ولی فقیه در استان:

بوستان بانوان ساری افتتاح شد

با حضور شهردار و نماینده ولی فقیه در استان ، معاون استاندار، مدیران شهرداری و اعضای شورا ، پارک بانوان ساری به همراه چند پروژه دیگر شهرداری ساری به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خزرتیترخبر، پارک بانوان به همراه چند پروژه دیگر شهرداری ساری امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، معاون استاندار، مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی و شماری از شهرندان به بهره‌برداری رسید.

براساس این  گزارش، پارک بانوان ساری در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار شامل هشت هزار مترمربع ساختمان ، ۱۴ هزار مترمربع پارکینگ و سه هکتار فضای سبز در منطقه یک ساری ابتدای بلوار فرح‌آباد واقع شده است  و برای ساخت این پارک ۸۰۰ میلیاردریال هزینه شده است.

همزمان با افتتاح این پارک امکانات و تجهیزات آتش نشانی به ویژه لباس های مخصوص تنفس به ارزش پنج میلیارد تومان و ۲۲دستگاه خودرو مکانیزه حمل و نقل زباله به ارزش ۶۰میلیارد تومان هم به بهره برداری رسیده است.

شهردار ساری در این مراسم که در محل پارک بانوان ساری افتتاح شد از آنچه که جانمایی نامناسب برای این پارک نامید انتقاد کرد.

عباس رجبی گفت : مدیران شهری گذشته در انتخاب زمین برای ساخت پارک ویژه بانوان دقت کافی نکردند و در مدیریت جدید شهرداری مجبور به ادامه ساخت این بوستان شدیم.

وی افزود : به دلیل بی توجهی به ساخت و سازهایی که در اطراف این پارک صورت گرفته است ، تمامی ضوابط و شرایط پارک ویژه بانوان از بین رفته است و این پارک باید به عنوان پارک خانواده مورد استفاده قرار بگیرد.

عباس رجبی با بیان این که شهرداری ساری به عنوان دیگر شهرهای بزرگ کشور در سه ماهه اخیر با کاهش ۸۰ درصدی درآمد از محل عوارض و مالیات مواجه شده است، ادامه داد: از آن جایی که برخی از طرح های شهرداری از وعده های مهم مدیران و شورای اسلامی شهر سابق ساری بوده است ، باید به این طرح ها توجه ویژه می شده است.

وی توضیح داد : اگرچه شهرداری با کمبود مشکلات جدی درآمدی برای اجرای طرح های عمرانی و حتی پرداخت حق و حقوق کارکنان خود مواجه است ، اما در مدیریت جدید سعی شده است تا مقوله درآمد پایدار  شهرداری مورد توجه جدی قرار بگیرد.

رجبی با بیان اینکه شهرداری ساری در یک اقدام عملی با خرید ۲۲دستگاه ماشین مکانیزه حمل و نقل زباله از پرداخت هزینه های سنگین پیمانکاری خلاص شده است، گفت : طبق برنامه سالانه حدود ۲۵میلیارد تومان در این بخش صرفه جویی صورت می گیرد.

شهردار مرکز مازندران به سرمایه گذاری ۳۸میلیارد تومانی ساخت کارخانه زباله سوز اشاره کرد و گفت : این طرح ملی نیز با حمایت شخص استاندار به صورت جدی در حال ساخت است.

رجبی با بیان این که طرح های شهرداری ساری نیاز به حمایت سازمان برنامه بودجه دارد ، افزود : فاز ۲ پارک ملل ، پل کابلی کارخانه زباله سوز و فاز سوم میدان ابن شهر آشوب از طرح های مهم و در حال اجرای شهر است .

 ساری مرکز استان مازندران حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت  دارد که حدود ۳۱۰ هزار نفر آنها در شهر ساری زندگی می کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :