آخرین عناوین

چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399-13:0 کد خبر:79173

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش۵ درصدی تلفات حوادث رانندگی در مازندران

تلفات حوادث رانندگی فروردین ماه امسال در مازندران در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در فروردین ماه امسال ۳۸ نفر (۳۷ مرد و یک زن) هستند که این رقم در مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش یافته‌است.

او افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی فروردین ماه محور درون شهری ۱۰، برون  شهری ۲۶ و راه روستایی ۲ نفر را در برمی‌گیرد.

عباسی گفت: بر اساس گزارش ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان شهر‌های ساری، میاندرود با ۹ و آمل با ۶ بیشرین و گلوگاه، سوادکوه، نور، فریدونکنار شهرستان‌های هستند که گزارشی از فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آن ثبت نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: از این تعداد راننده ۱۴، موتور سوار ۹، عابر و سرنشین هر کدام با ۷ و دوچرخه سوار یک نفر هستند.

کاهش زخمی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران زخمی‌های ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان در فروردین امسال را ۵۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مشابه پارسال ۵۳ درصد کاهش داشت.

او با بیان اینکه با عمل به قوانین و مقررات الگوی رفتاری مناسبی برای فرزندانمان باشیم، از رانندگان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در کاهش تصادفات نقش مهم خود را ایفا کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :