آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-22:39 کد خبر:792

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد:

تغییر و تحولی در ورزش مازندران صورت نمی‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در حال حاضر هیچ تغییر و تحولی در ورزش استان صورت نمی‌گیرد.


به گزارش خزرخبر،حبیب حسین‌زادگان در گفت‌وگو با فارس افزود: همگانی کردن ورزش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی است که باید در بین شهروندان مازندرانی گسترش یابد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها پس از همگانی کردن ورزش که امور جوانان، ورزش بانوان، ورزش روستایی و بومی محلی و ... است، افزود: در حال حاضر پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در استان وجود دارد که برای افتتاح باید پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه برای افتتاح این پروژه‌ها بودجه لازم است، تصریح کرد: تمام تلاشم را برای اتمام این پروژه‌ها با همکاری وزارت، استانداری و بخش خصوصی در تامین اعتبار به کار خواهم بست.

وی یکی دیگر ا‌ز برنامه‌های آینده را حضور ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعلام کرد و گفت: از موفقیت ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در مسابقات آسیایی اینچئون در رشته‌های مختلف ورزش خوشبین هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه برای جذب حامیان مالی باید رفتار دوستانه و عاقلانه با آن‌ها داشت، تصریح کرد: در بعضی‌ جاها دیده شده که مسئولان و یا ورزشکاران رفتار شایسته‌ای با حامیان مالی بخش خصوصی نداشتند و اسپانسر نیز تیم را رها کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ تغییر و تحولی در ورزش استان صورت نمی‌گیرد، افزود: تا برنامه و عملکرد مدیران در حوزه‌های مختلف را ارزیابی نکنم هیچ تغییر و تحولی صورت نمی‌گیرد ولی به مرور زمان در صورت به وجود آمدن شرایط کار در حوزه‌های مختلف ورزش استان و ادارات شهرستان‌ها شاهد تغییر و تحولات خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :