آخرین عناوین

پنجشنبه 8 خرداد 1399-11:14 کد خبر:79246

شهردار ساری خبر داد:

گسترش پروژه های عمرانی با محوریت سازمان عمران

شهردار ساری گفت: با تلاش همکارانم در سازمان عمران روزانه به طور همزمان حدود 10 پروژه در نقاط مختلف شهر جریان دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری، شهردار ساری با اشاره به محوریت این سازمان در اجرای پروژه های متنوع عمرانی در معابر و محلات شهری، اظهار داشت: با تلاش همکارانم در سازمان عمران روزانه به طور همزمان حدود 10 پروژه در نقاط مختلف شهر جریان دارد.

براساس این گزارش، عباس رجبی با بیان اینکه از ظرفیت های بی بدیل سازمان عمران در تبدیل ساری به کارگاه بزرگ سازندگی بهره می بریم، از پروژه های فاز دوم بوستان ملل و پل تا پل به عنوان نقطه عطف توانمندی های این سازمان یاد کرد و گفت: با استقرار اکیپ های مختلف عملیاتی مجموعه فوق، کمیّت و کیفیت پروژه فاز سوم ابن شهرآشوب را افزایش داده ایم و سعی می کنیم طبق برنامه ریزی و زمانبندی از پیش تعیین شده به اتمام و مورد بهره برداری مردم قرار دهیم.

وی از مناسب سازی تردد شهروندان یاد و تصریح کرد: هم اکنون تیم های عملیاتی این سازمان به طور همزمان در خیابان مازیار و مسیر خیابان توانبخشی به سمت میدان شهدا در حال اجرای عملیات پیاده روسازی هستند که انشالله در روان سازی تردد عابرین پیاده و ایجاد جلوه مناسب محیطی اثرگذار خواهد بود.

رجبی با اشاره به اتمام پروژه احداث رفیوژ وسط و بازپیرایی مسیر خیابان آرامگاه ملامجدالدین، اظهار داشت: سازمان عمران توانست ظرف مدت 16 ساعت کاری و طی عملیاتی فشرده و شبانه روزی، طرح اصلاح عمرانی بلوار دریا حد فاصل کوی گلستان تا دانشگاه روزبهان را به اتمام برساند.

شهردار ساری از اجرای همزمان دو پروژه هدایت آب های سطحی توسط سازمان عمران خبر داد و بیان داشت: احداث کانال کوچه شهید فهمیده 4، علیرغم شرایط سخت اجرایی به پایان رسید؛ این پروژه در کوچه براری و صدرایی بلوار کشاورز و کوی بوستان بلوار دریا مراحل تکمیلی را سپری و در بلوار پاسداران محدوده اداره منابع طبیعی نیز آغاز شده است که انشالله بتوانیم در تقویت و توسعه زیرساخت های خدمات شهری به توفیقات لازم دست پیدا کنیم.

عباس رجبی رفع دغدغه های عمومی مردم ساری در جلوگیری از آبگرفتگی های معابر را مورد توجه مدیریت شهری دانست و یادآور شد: علاوه بر فعالیت مستمر همکاران سازمان عمران در احداث کانال، در بخش هدایت روان آب ها، عملیات نصب نوه بتنی کوچه شمشمیربند 16، کوی قدس ذغال چال و کوچه رضی آهی دشت را در حال پیگیری داریم.

وی از اجرای جدول بتنی کوچه محمد رسول الله بلوار کشاورز به عنوان گوشه ای دیگر از پروژه های در دست اقدام سازمان متبوعش یاد کرد و گفت: این عملیات عمرانی در بلوار امام رضا و بلوار پاسداران با اصلاح عمرانی پایان یافته است.

رئیس شورای سازمان عمران با اشاره به توسعه و تقویت زیرساخت های ارتباطی شهر ساری در کوچه ام آر آی و رفیعی بلوار پاسداران، نوری 4 بلوار آزادی، کوچه بوستان بلوار دریا و کوچه واردی خیابان پیروزی، از مدیریت و کارکنان این سازمان در افزایش فعالیت های عمرانی صورت گرفته قدردانی و خاطر نشان کرد: بزودی نهضت آسفالت معابر شهری توسط این سازمان به اجرا درخواهد آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :