آخرین عناوین

يکشنبه 18 خرداد 1399-16:50 کد خبر:79273

استاندار مازندران اعلام کرد:

خطر کرونا در مازندران باقی است/ مدیریت پسماند اولویت اول

استاندار مازندران گفت: باید آگاه باشیم که خطر کرونا همچنان باقی است و نباید عادی انگاری در جامعه جا بیفتد، لذا رعایت بهداشت فردی و عمومی کماکان جزو اولویت هاست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در نشست با شهرداران مازندران، خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم که خطر کرونا همچنان باقی است و نباید عادی انگاری در جامعه جا بیفتد لذا انجام یک کار فرهنگی تبلیغی و آگاه کننده در راستای رعایت بهداشت فردی و عمومی کماکان جزو اولویت هاست.

استاندار مازندران با بیان اینکه تشکیل سازمان مدیریت پسماند، نقطه عطفی در مدیریت شهری مازندران به شمار می‌رود، افزود: اولویت اول مازندران، پسماند است و از نخستین پیگیری‌ها در سطوح ملی در آغاز کار ما ساماندهی پسماند بود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه فقدان یک تشکیلات برای مدیریت منسجم پسماند در استان احساس می‌شد، گفت: با تشکیل سازمان مدیریت پسماند استان، مدیریت و ساماندهی این حوزه منسجم و متمرکز و در قالب برنامه یی دقیق و زمان بندی شده و طرح‌های لازم به پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: کسی که می‌خواهد در سازمان پسماند استان فعالیت کند، باید عاشق مازندران باشد چراکه این کار، رسالتی قلبی و اعتقادی و وظیفه‌ای شبانه روزی است.

مازندران پاک، زیباسازی معابر و مبلمان شهری، ساماندهی و اقتصادی کردن سواحل، توسعه فضای سبز و درختکاری و نهادینه کردن مدیریت شهری در جامعه از جمله محورهایی بود که استاندار مازندران در ادامه سخنانش به شهرداران تاکید کرد.

مقام عالی دولت در مازندران از شهرداران خواست طرح ساماندهی سواحل را جدی بگیرند، و افزود: شهرداران ساحلی باید ساماندهی سواحل را در اختیار بگیرند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساحل مناسب می‌تواند موجب جذب گردشگر و منبع درآمد باشد، اظهار داشت: انتظار داریم شهرداران ساحل را رونق دهند و به عنوان یک اولویت بنگرند.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه سواحل باید اقتصادی شوند و یکی از زمینه‌های تحقق این مهم، ایجاد بازارچه‌های محلی و منطقه‌ای است، بیان کرد: ساحل می‌تواند الگوی رفتار فرهنگی و نماد مازندران پاک باشد.

وی با بیان اینکه مازندران پاک، درختکاری و توسعه فضای سبز، زیباسازی معابر و ورودی‌ها و مبلمان شهری از جلوه‌ها و مصادیق زیبایی شهرهاست، تصریح کرد: نهضت درختکاری می‌تواند در پایداری شهر پاک و زیبا کمک کند.

استاندار مازندران در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: شهرداری‌ها در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با برنامه‌های کیفی و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی، فرهنگی و تبلیغی، زمینه را برای معرفی رشادت‌ها و جانفشانی‌های نسل آن دوران شکوهمند و ماندگار به جوانان فراهم کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :