آخرین عناوین

چهارشنبه 21 خرداد 1399-11:9 کد خبر:79299

با نظر معاونت حقوقی ریاست جمهوری صورت گرفت:

بازگشت اعضای تعلیق شده به صحن شورای اسلامی بهشهر

5 نفر از اعضاي شوراى شهر بهشهر كه از ادامه كار تعليق شده بودند، با اعلام نظر معاونت حقوقي رياست جمهورى به شورا جهت ادامه فعاليت باز گشتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، 5 نفر از اعضاي شوراى اسلامي شهر بهشهر كه در تيرماه سال گذشته از ادامه كار تعليق شده بودند با اعلام نظر معاونت حقوقي رياست جمهورى، مركز مديريت عملكرد بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور كه منجر به راي هيات حل اختلاف گرديد به شورا جهت ادامه فعاليت باز گشتند .

براساس این گزارش، آنچه كه مورد سوال است اينكه با توجه به ماده ١٩ آيين نامه اجرايي هياتهاي حل اختلاف و رسيدگي به شكايات از شوراهاي اسلامي مي بايست ظرف مهلت يك هفته تصميم اتخاذ شده ابلاغ و اجرا گردد که عليرغم ارسال راي هيات توسط استاندارى به فرماندارى بهشهر به تاريخ  ٩٩/٣/١ دليل تعلل بيست روزه فرمانداری جهت ابلاغ به اعضاي شورا و ادامه فعاليت آنان مشخص نیست .

اسفنديار اسدي ، عليرضا كوچكى، عباس عسگريان، علي اكبر فخاريان و اعظم السادات حسينياعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند .

از زمان تعلیق این افراد سيد محمد باقري ، صادق سعدي ، محمد عموزاد و حبيب ملك پورى اعضای علی البدل به عضویت شورا درآمده بودند که همراه با دو عضو قبلی ترکیب 6 نفره ای را تشکیل داده بودند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمد
    شنبه 24 خرداد 1399-6:52


    باسلام،خوشحالیم که این کار باعث گردیدآبرو واعتبار اشخاصی که اتهام به آنان داده بودندازاین اتهامات مبراو بی‌گناهی آنان به اثبات رسید .باتشکرازمسئولین قضائی استان مازندران بخصوص مدیرکل محترم دادگستری استان حجت الاسلام اکبری ودادستان محترم استان حاج سید یونس حسینی عالمی.مقداد(شه)رضائی