آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-22:41 کد خبر:793

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران خبر داد:

اتصال دانشگاه‌های پیام‌نور غرب مازندران به کتابخانه‌های جهانی

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: دانشگاه‌های پیام‌نور در غرب مازندران به شبکه جهانی کتابخانه‌ها وصل می‌شوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، صادقعلی موحدمنش در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه با اشاره به موفقیت‌ها و تجهیزات دانشگاه‌های غرب مازندران به‌ویژه دانشگاه‌های پیام‌نور اظهار کرد: دانشگاه‌ها و مراکز عالی نقش مهمی در تقویت دولت و نظام دارند.

وی افزود: اساس دانشگاه پیام‌نور در غرب مازندران از خود مردم و مسئولان این خطه تشکیل شده است و از حمایت‌های خود آنهاست که دانشگاه‌های پیام‌نور شهرهای نوشهر، تنکابن و رامسر در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران تعداد دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور غرب مازندران را حدود پنج هزار نفر خواند و اعلام کرد: دو رشته دکتری و هفت رشته کارشناسی ارشد به لیست رشته‌ها و سطوح دانشگاه پیام‌نور در غرب مازندران افزوده می‌شود.

موحدمنش ادامه داد: در سایه تلاش چند ساله توانستیم کتابخانه دانشگاه‌های پیام‌نور در منطقه غرب مازندران را متصل به شبکه کتاب‌خوانی جهانی کنیم که پژوهشگران غرب مازندران می‌توانند از این موهبت برای استفاده در پژوهش‌ها و مطالعات خود استفاده کنند.

وی گفت: مطمئنا رشته‌هایی که دانشگاه‌های پیام‌نور در غرب مازندران وجود دارد می‌تواند تمام نیازهای منطقه را رفع کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران تصریح کرد: به کمک فرهیختگان و استانداران استان‌های شمالی اعم از گلستان، مازندران و گیلان برنامه توسعه پایدار محور شمال به شکل پیوسته پیگیری شده تا بر کلیه مشکلات اقتصادی، کشاورزی و ... فائق آییم.

موحدمنش گفت: سرمایه‌های انسانی و مادی و پیشرفت‌های تکنولوژی ایران در منطقه و جهان بر هیچ کس پوشیده نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :