آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-23:30 کد خبر:797

ناتوانی اعضای شورای اسلامی شهرها در پاسخگویی به رسانه ها

بسیاری از اعضای شورای شهرهای مازندران از پاسخگویی به رسانه ها دوری کرده و در این مورد ناتوان می باشند.


به گزارش خزرخبر،در حالی یک سال از آغاز فعالیت دور چهارم شورای اسلامی شهر ها می گذرد که طبق قانون اغلب شوراها مانند بابل ، قائمشهر، آمل و بهشهر و برخی دیگر از شهرها  از حضور خبرنگاران و رسانه ها جلوگیری می کنند و گزارشات کلیشه ای و در حد محدود به رسانه ها و مردم ارسال می کنند، در صورتی که علاوه بر خود شوراها،کمیسیون های شوراها هم باید جداگانه ارائه گزارش نمایند .

تک تک اعضای شورا باید از وظیفه و مسئولیت خود و همچنین سازمان های تابعه گزارش ارائه نمایند، هر چند برخی از اعضای شورا در ارائه گزارش سالانه توسط خودشان و یا سازمان های تابعه خودشان تاکنون ضعیف عمل نموده اند.

مسئولین شوراهای شهرهای مازندران باید از ظرفیت رسانه ها به بهترین صورت جهت توسعه شهر خود استفاده نمایند.

شورای اسلامی شهر ساری نیز در چندین دوره فعالیت خود سعی نموده تا تعاملات لازم را با رسانه ها داشته باشد که با دعوت از رسانه ها در جلسات شورا و همچنین پاسخگو بودن به رسانه ها از نمونه تعاملات شورای شهر ساری با رسانه ها می باشد که امیدواریم شوراهای دیگر شهرها از شورای ساری درس بگیرند.

به عنوان مثال می توان به گزارش سید مسعود مدینه نایب رییس شورا و نماینده شورای شهر در سازمان عمران شهرداری ساری در جلسه علنی هفته قبل شورای شهر ساری،اشاره نمود که امیدواریم دیگر اعضا نیز اینگونه عمل نمایند.

امیدواریم اعضای دیگر شورای شهر ساری گزارشات خود در کمیسیون ها و سازمان های تابعه خود را به روزهایی نزدیک به انتخابات موکول نکرده تا  تصور تبلیغات انتخاباتی به وجود نیاید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :