آخرین عناوین

جمعه 7 شهريور 1393-23:48 کد خبر:798

تخلف مجدد و قابل تامل برادر یک عضو شورا؟!!!

برادر یکی از اعضای شورای شهر ساری که چندی قبل با انجام کاری غیر قانونی باعث خدشه دار شدن جایگاه و وجهه برادرش شده بود بار دیگر دست به تخلفی دیگر زد.


به گزارش خزرخبر،چندی قبل صدا و سیمای مازندران در حمایت از یکی از اعضای شورای شهر ساری و همچنین جهت تحت فشار قرار دادن شهرداری ساری برای عدم پرداخت بدهی خود به این نهاد،گزارشی از یک مرکز جمع آوری و دپوی زباله در مرکز شهر ساری یعنی خیابان وصال که متعلق به برادر یکی از اعضای شورای شهر بوده ،پخش نمود که باعث شده بود تا بازتاب بدی برای این عضو شورا در سطح شهر داشته باشد و به جایگاه او لطمه وارد شود.

پس از این ماجرا و مطلع شدن اعضای شورای شهر و مردم،تصور بر این بود که حداقل این عضو همیشه منتقد، سعی در ساماندهی و پاکسازی اطرافیان خود که همواره باعث ضربه زدن به او شده و می شوند بنماید، اما ظاهرا نه تنها اینگونه نشد بلکه  بار دیگر برادر این عضو شورا که در حال تخلیه نخاله ساختمانی در ابتدای کمربندی با یک دستگاه وانت بود توقیف شد.

به گزارش خزرخبر،با توجه به اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم می باشند امیدواریم این عضو شورا قبل از انجام تخلفی دیگر از سوی اطرافیان نزدیکش،اقدامات لازم را به عمل آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • رضا.م
    سه شنبه 11 شهريور 1393-14:28


    بس کنین !!!!!!!! دنبال چه چیزای هستین ، دنبال خبرباشین ، نه ...
    این چیزا تاثیری نداره !!!!!!!!!!!!!