آخرین عناوین

شنبه 24 خرداد 1399-13:18 کد خبر:80299

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

هفته سخت برقی در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: باتوجه به استمرار هوای گرم و همچنین تعطیلات سه روزه پایان هفته و حضور مسافران در استان پیش‌بینی ما این است که مصرف برق در هفته پیش‌رو به اوج خود می رسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، رضا غفاری امروز باتوجه به گرمای هوا و وضعیت مصرف برق در استان مازندران، اظهار کرد: هفته سختی را در پیش داریم که درخواست ما از مشترکان برق این است که همکاری خودشان را با شرکت توزیع برق مضاعف کنند.

وی افزود: گزارش‌ها حاکی از افزایش دما و استمرار آن در هفته آینده است که رطوبت و شرجی بودن هوای استان مازندران نیز مزید بر علت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: باتوجه به استمرار این وضعیت و ماندگاری هوای گرم و همچنین تعطیلات سه روزه پایان هفته و حضور مسافران در استان پیش‌بینی ما این است که مصرف برق در هفته پیش‌رو به اوج خود می رسد.

*پرهیز از مصارف غیرضروری در ساعات پیک بار

این مسئول با تاکید بر اینکه مشترکان برق استان مازندران از مصارف غیرضروری در ساعات پیک مصرف بپرهیزند، تصریح کرد: در ساعات پیک مصرف به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۷ باید به این مهم توجه شود و استفاده وسایل برقی پُرمصرف مثل لباسشویی، جاروبرقی، اتو، سشوار و ظرف‌شویی را به اوایل روز، اواخر شب یا روزهای تعطیل منتقل شود.

غفاری در پایان گفت: باتوجه به شرایط پیش‌رو اگر مردم بحث مدیریت بهینه مصرف را جدی بگیرند و سرلوحه امور کنند تابستان بدون خاموشی همانند سال 98 را پشت سر خواهیم گذاشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :