آخرین عناوین

دوشنبه 26 خرداد 1399-13:44 کد خبر:80309

انتقاد رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

وضعیت طرح های سالمسازی دریا در مازندران نامطلوب است

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران، شمار طرح های سالمسازی دریا را در استان اندک و وضعیت آن را نامطلوب و غیراستاندارد توصیف کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی صبح دوشنبه در بازدید از طرح سالم سازی سواحل مازندران در غرب استان مازندران توجه به مسأله امر به معروف و نهی از منکر در سواحل مازندران را ضروری دانست و گفت: احیای این فریضه مهم الهی بیش از پیش در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی توجه مسافران به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و رعایت شئونات اسلامی را زمینه‌ساز رشد اخلاقی دانست و گفت: نهادینه‌کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه جز با رعایت موازین شرعی توسط آحاد جامعه و توجه به فریضه امربه معروف ونهی از منکر امکان پذیر نخواهد بود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با تأکید بر اینکه توجه واحیای امر به معروف و نهی از منکر سلامت و سعادت جامعه اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: توجه به این فریضه مهم دینی بسیاری از ناهنجاری‌ها و انحراف‌های اجتماعی را می‌کاهد و جامعه را به سوی سعادت و تعالی هدایت می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات نیروی انتظامی استان مازندران گفت: هر ساله شاهد آن هستیم که چندین میلیون مسافر در تابستان و دیگر فصول سال برای استفاده از مواهبی چون ساحل وجنگل به این استان زیبا سفر می‌کنند که انتظارمی رود بیش از گذشته مروج ارزش‌های دینی باشند.

حسینی مازندرانی ضمن تذکر به مسافران و گردشگرانی که مسائل شرعی را درحین مسافرت رعایت نمی‌کنند، افزود: رعایت موازین اخلاقی و شئونات اسلامی از مهم‌ترین مسئله‌ای است که پلیس امنیت عمومی استان مازندران ودیگر همکاران انتظامی در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها به شدت بر آن حساس و متمرکز خواهند بود.

وی افزود: بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش هاست وبا کسانی که به بهانه مسافرت، شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند طبق قانون برخورد خواهند شد.

وی با توجه به گستردگی سواحل استان مازندران طرح‌های سالم سازی را اندک و نامطلوب و غیراستاندارد دانست و از عدم توجه مسافران به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت ونبود امکانات کافی و گرانی کالاها در فروشگاه‌های ساحلی و کمبود اعتبار در اجرای طرح‌های دریا انتقاد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :