آخرین عناوین

دوشنبه 26 خرداد 1399-20:39 کد خبر:80312

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت های ترافیکی/هراز و کندوان یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر سه شنبه تا روز یکشنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر فردا سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز یک شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت جنوب ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از جنوب به شمال یک طرفه می‌شود.

وی افزود: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ۲۹- ۳۰ و ۳۱ خردادماه از کرج به شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از مرزن آباد به سمت جنوب یک طرفه می‌شود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ۲ بامداد روزیکشنبه اول تیرماه ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از آب اسک به سمت تهران یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد در محور سوادکوه، عنوان داشت: تردد تریلی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ خردادماه از شمال به جنوب و بالعکس در این محور ممنوع است.

قدمی تاکید کرد: برابر وضعیت میدانی ترافیک احتمال تغییر یا لغو و یا ایجاد محدودیت‌های جدید متصور است و حاملان مواد سوختی و غذایی و فاسد شدنی از محدودیت مستثنی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :