آخرین عناوین

پنجشنبه 12 تير 1399-20:19 کد خبر:81377

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

وضعیت کرونا در ۲ شهرستان مازندران قرمز است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا گفت: وضعیت دو شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حامد روحانی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرستان‌ها افزود: با واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان‌های کشور از جمله استان مازندران در چند روز گذشته آمار بیماران مراجعه کننده به بخش‌های سرپایی و بستری استان به صورت معناداری افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراعات بهداشت فردی را به همه مردم استان توصیه می‌کنیم، افزود: امیدوارم مردم عزیز با به کار بستن همه دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق و عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضرور و عدم برگزاری مراسمها و تجمعاتی که تعداد زیادی از افراد کنار هم قرار می‌گیرند در قطع زنجیره بیماری و همه گیری بیماری کمک کنند.

روحانی زاده با اعلام اینکه هم اکنون تعدادی از شهرهای استان وضعیت نامناسبی دارند، گفت: دو از شهرستان‌های مازندران در وضعیت قرمز وچهار شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و در شهرهای دیگر نیز تعداد بیماران در حال افزایش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور افراد در اجتماعات بدون ماسک و محافظت‌های فردی، افزود: در تمامی شهرستان‌ها تشدید مراقبت‌های بهداشتی از سوی مراقبین و مسئولان بهداشت انجام خواهد شد و با متخلفین مربوطه در اصناف مختلف که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :