آخرین عناوین

سه شنبه 24 تير 1399-14:6 کد خبر:81443

رهاورد دیدار با مسئولان وزارت:

خبرهای خوبی از آموزش و پرورش مازندران به گوش می‌رسد

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: خبرهای خوبی از آموزش و پرورش مازندران در حوزه های مختلف به گوش می رسد و همه بخش ها به طور تخصصی در کار و ماموریت سازمانی خود مشغول کار هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ مدیرکل آموزش وپرورش مازندران طی یک سفر یکروزه در وزارت آموزش و پرورش حضور یافته و با مسئولان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد که در این دیدارها اغلب مسئولان رده بالا از موفقیت مدیرکل آموزش وپرورش مازندران خبر داده و اصلاح رویه های سازمانی را نتیجه تدابیر سعدی پور دانستند.

براساس این گزارش، مدیرکل بودجه وزارت آموزش و پرورش در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از به سامان شدن رویه های اداری و سازمانی در آموزش و پرورش مازندران اظهار خرسندی کرد و گفت: خبرهای خوبی از آموزش و پرورش مازندران در حوزه های مختلف از جمله مالی، اداری، ساماندهی نیروی انسانی و ... به گوش می رسد و همه بخش ها به طور تخصصی در کار و ماموریت سازمانی خود مشغول کار هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، سعید غلامزاده عسگری با بیان اینکه نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به رفاه فرهنگیان است، افزود: در زمینه درآمدزایی استان ها، مازندران از جمله استانهای مستعد درآمدزایی برای آموزش و پرورش است که می توان از ظرفیت گردشگری و بومگردی آن در مناطق گوناگون استفاده کرد و با توجه به رویکرد موفق آموزش و پرورش مازندران انتظار از این اداره کل بالا است.

مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین نیز در دیدار با علیرضا سعدی پور که در دفتر مشاور وزیر برگزار شد، با بیان اینکه مازندران در اجرای سند تحول از استان های پیشرو است، گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت کشور است و نباید ویروس کرونا موجب تعطیلی کلاسهای آموزشی آن شود. باید کلاسهای غیر حضوری و مجازی به نحو احسن در استان ها برگزار شود.

رضا مددی آموزش و پرورش مازندران را از جمله استانهای موفق برشمرد و تصریح کرد: سعدی پور از جمله مدیرانی است که فضا را برای خلاقیت افراد فراهم می کند، ویژگی ایشان رشد دهندگی و کشف و شناسایی استعدادها است و انتظار ما این است که ایشان همچنان همان رویکرد علمی و کیفی را ادامه دهند.

دیگر دیدار سعدی پور با معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش بود که در این نشست وی ریل گذاری درست آموزش و پرورش مازندران در اجرای سیاست های آموزش متوسطه را از جمله نقاط مثبت این حوزه دانسته و گفت: آئین نامه ها وقوانین موجود در حوزه آموزش متوسطه نیازمند نیروهایی با رویکرد تخصصی و علمی است که آموزش وپرورش مازندران از این حیث در کشور جزو استانهای برتر به شمار می آید.

شایان ذکر است مدیرکل متوسطه دوم وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان این وزارتخانه نیز روند فعلی آموزش و پرورش مازندران را نوید بخش روزهای خوب تعلیم و تربیت برشمردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :