آخرین عناوین

چهارشنبه 25 تير 1399-16:30 کد خبر:81448

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

برنامه محوری، سواد رسانه‌ای و بهداشت مدارس شعار پروژه مهر 99

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: برنامه محوری، سواد رسانه‌ای و بهداشت مدارس شعار پروژه مهر 99 استان مازندران است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی کارشناس مسئولان و کارشناسان مقطع متوسطه‌ اول شهرستان ها و مناطق استان، برنامه محوری، سواد رسانه ای، و بهداشت مدارس را شعار پروژه مهر 99 معرفی کرد.

براساس این گزارش، اسفندیار نظری در این نشست  با بیان اینکه پنج شایستگی محوری در اثر بخشی یک مدیر مؤثر است گفت : مدیر باید بر عوامل کلیدی موفقیت تمرکز کرده و مهارت‌هایی که برای موفقیت در شناساندن لازم است را توسعه دهند.

وی با بیان پنج محور شایستگی؛ پاسخگویی، تعاون و همکاری، ارتباطات، اشتیاق و دلبستگی شغلی و گوش دادن و ارزیابی کردن، خاطرنشان کرد: مدیرانی که شایستگی محورند در درک موانع و تسهیل همکاری درون تیم کاری خود و همچنین در بین بخش های مختلف سازمان برای دستیابی به اهداف مورد نظر موفق تر عمل می کنند .

نظری تفکر استراتژیک را به معنی داشتن هدف، طرح و برنامه برای رسیدن به اهداف بزرگ تر دانست و گفت: پنج گام مهم در تفکر استراتژیک تعیین اهداف بطور مشخص، تعیین روش کار، نوشتن گزارش کار، برنامه ریزی دقیق و تغییر کردن است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران همچنین افزود: یکی از کلیدهای موفقیت، انعطاف پذیر بودن است، در هر موقعیتی، کسی می‌تواند راحت‌تر شرایط را تحت کنترل خود درآورد که بیشترین انعطاف پذیری را در رفتارش داشته باشد،این مورد در عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم و با تغییراتی که بی شباهت به سرعت نور نیستند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

سید طاهر موسوی رئیس اداره آموزش متوسطه اول استان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات کلیه مسئولین و دست اندرکاران حوزه آموزش متوسطه شهرستان ها و مناطق، به سوالات و مطالب مطرح شده توسط حاضرین در این نشست پاسخ داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :