آخرین عناوین

دوشنبه 30 تير 1399-12:38 کد خبر:81463

شهردار ساری اعلام کرد:

مبارزه با فساد در شهرداری ساری بدون همت دستگاه قضایی ممکن نیست

شهردار ساری با تاکید بر حمایت بیشتر دستگاه قضایی از فعالیت‌های عمرانی و رفاهی در شهرداری مرکز استان، گفت: بارزه با فساد در شهرداری ساری بدون همت دستگاه قضایی ممکن نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، عباس رجبی بعد از ظهر یک شنبه در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اظهار داشت: شفافیت اداری مهم ترین رویکرد مدیریت شهری شهر ساری مرکز استان است.

 وی افزود: تلاش کردیم مدیرانی را در راس امور شهرداری قرار دهیم که شفافیت اداری را در زمره مهم ترین فعالیت خود قرار دهند، در راستای ایجاد شهری پویا و فعال، پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد تا به مطالبات شهروندان مرکزنشین پاسخ مطلوب بدهد.

 شهردار ساری شفافیت اداری را مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: تلاش کردیم مدیرانی را در راس امور شهرداری قرار دهیم که شفافیت اداری را در زمره مهم ترین فعالیت خود لحاظ کنند.

 رجبی، خدمت به مردم را مهم ترین هدف دانست و ادامه داد: علاوه بر اینکه داشتن شهرداری پاک و عاری از فساد از دیگر اهداف ما در شهرداری مرکز استان است، تلاش می‌کنیم تا عملکرد این نهاد خدمات رسان را شفاف و بدون اغراق در اختیار شهروندان ساروی قرار دهیم.

 وی با بیان اینکه برای پیشبرد امور شهری، نیازمند همکاری دستگاه قضا هستیم، تصریح کرد: تاکید ما در اجرای پروژه‌ها بر شفافیت مالی و پیشگیری از فساد است و دستگاه قضا به عنوان نهادی که در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد در صورت مشاهده موارد تخلف در مجموعه شهرداری، به ما اطلاع‌رسانی کند تا از وقوع آن پیشگیری کنیم.

 فعالیت‌های عمرانی و رفاهی شهرداری ساری سه شیفته شود

محمد کریمی، دادستان‌ عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ساری و قدردانی از تلاشهای شهردار ساری برای اجرای پروژه‌های متنوع در این شهر،گفت: بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز و فاز دوم پارک ملل برای ما اهمیت دوچندانی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زمان کاری خود، در پروژه نیروگاه زباله سوز را به سه شیفت افزایش دهد تا زودتر به بهره‌برداری برسد، گفت: برای رفع موانع در اجرای فاز دوم پروژه پارک ملل، تسهیل‌گری خواهیم کرد تا موانع برطرف شود.

کریمی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی خوبی توسط شهرداری ساری در دست اجراست، افزود: به ثمر نشستن این پروژه‌ها، آبادانی و پویایی شهر را به همراه خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :