آخرین عناوین

چهارشنبه 1 مرداد 1399-14:51 کد خبر:81479

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

پرهیز از سفرهای غیرضروری با توجه به احتمال سقوط سنگ و رانش در شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و باد احتمال سقوط سنگ رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز درحال حاضر سطح جاده‌های استان خشک است ولی باتوجه به پیش‌بینی باد و باران تاکید ما پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و باد احتمال سقوط سنگ و ریزش و رانش در محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان زیاد است که لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

این مسئول اشاره به اینکه چهارشنبه با اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال از راه می‌رسد، تصریح کرد:محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال از ظهر امروز آغاز می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محورهراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

وی با بیان اینکه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه جمعه هفته جاری در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید مجدد بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال ، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :