آخرین عناوین

شنبه 4 مرداد 1399-10:34 کد خبر:81488

مدیرکل حج و زیارت مازندران اعلام کرد:

توصیه به حجاج مازندرانی برای واگذاری فیش حج/ حجاج در دام دلالان نیفتند

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: توصیه ما به حجاج مازندرانی که قصد واگذاری فیش حج خود را دارند این است که به دام دلالان نیفتند و مورد سودجویی قرار نگیرند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدحبیب‌الله ساداتی امروز درباره سوءاستفاده برخی از افراد از انتقال‌دهندگان و انتقال گیرندگان سهمیه حج تمتع، اظهار کرد: توصیه ما به حجاج مازندرانی که قصد واگذاری فیش حج خود را دارند این است که به دام دلالان نیفتند و مورد سودجویی قرار نگیرند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی میز خدمت، افزود: توصیه ما این بوده حجاجی که قصد انتقال فیش حج خود را دارند و هم افرادی که قصد خرید سهمیه حج را دارند این است که به این سامانه میز خدمت مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران اضافه کرد: براساس گزارش‌هایی که داشتیم سهمیه حجاج را به قیمت پایینی خریداری کردند و در استان‌های دیگر حتی تا 40 میلیون تومان واگذار کردند.

ساداتی با اعلام اینکه با توجه به عدم امکان برگزاری حج امسال نوبت و اولویت اعزام حجاج محفوظ است، تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های به سال آینده موکول می‌شود که در اولویت اعزام هستند البته در ارتباط با جزئیان بیشتر باید منتظر اطلاعیه‌ها باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :