آخرین عناوین

شنبه 25 مرداد 1399-17:20 کد خبر:81581

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 2 میلیارد ریالی مجازی در مازندران

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبرار 2 میلیارد و 780 میلیون ریالی با وعده فروش لوازم شکار در فضای مجازی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سامع خورشاد از دستگیری کلاهبرار 2 میلیارد و 780 میلیون ریالی با وعده فروش لوازم شکار در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: در پی مراجعه افرادی به پلیس فتا مازندران مبنی بر کلاهبرداری از آنان با وعده فروش لوازم شکار در یکی از کانال‌های مجازی، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس فتا، متهم که با درج آگهی فروش لوازم شکار در فضای مجازی، پس از واریز وجه توسط مالباختگان از ارسال کالا برای آنان خوداری می‌کرد، در یکی از شهرستان‌های شرق استان شناسایی شد.

 رئیس پلیس فتا استان مازندران در ادامه ابیان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

خورشاد تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از ۲۰ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد ضمن خودداری از خرید کالا از سایت‌های غیررسمی، از اعتماد به افراد در فضای مجازی از واگذاری اطلاعات شخصی و یا واریز هرگونه وجه به حساب آنان خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :