آخرین عناوین

يکشنبه 26 مرداد 1399-22:58 کد خبر:81589

عضو شورای شهر ساری خبر داد:

شورای شهر ساری تا اطلاع ثانوی از رسمیت خارج شد

یکی از اعضای شورای شهر ساری با اعلام اینکه به لحاظ قانونی جلسات شورای شهر باید متشکل از نصف تعداد اعضا به اضافه یک نفر برگزار شود، گفت: در حال حاضر این شرایط در شورای شهر ساری فراهم نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، دستگیری چهارمین عضو شورای شهر ساری این سؤال را در افکار عمومی ایجاد کرد که بالاخره تکلیف جلسات  شورای شهر ساری و ترکیب اعضای آن به چه صورت خواهد بود.

برای پیگیری این موضوع با کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری گفت‌وگو کردیم.

یوسفی با اعلام اینکه به لحاظ قانونی جلسات شورای شهر باید متشکل از نصف تعداد اعضا به اضافه یک نفر برگزار شود، گفت: در حال حاضر این شرایط در شورای شهر ساری فراهم نیست.

وی افزود: شورای شهر ساری ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی‌البدل دارد، اگر از نظر قانونی از این حد نصاب بیافتد، فرمانداری ساری موظف است در فاصله زمانی محدودی به دلیل اینکه کار شورای شهر، شهرداری و کمیسیون‌ها دچار اخلال نشود، عضو علی‌البدل را به ردیف ۱ تا ۶ بر اساس نیازی که دارد به حضور در جلسات شورا دعوت کند.

براساس این گزارش، بر اساس برنامه‌ریزی، امروز جلسه شورای شهر ساری باید تشکیل می‌شد که به دلیل موانع قانونی ناشی از دستگیری چهارمین عضو شورا این جلسه تشکیل نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :