آخرین عناوین

سه شنبه 28 مرداد 1399-18:8 کد خبر:81599

تقدیر مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان از سرداران بی بدیل حوزه سلامت

مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن  قدردانی از جامعه بزرگ پزشکی، لوح سپاس این انجمن را به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  اهدا کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، همه افراد جامعه باید ، ضمن استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی با اجتناب ازحضور در اجتماعات و مراسم و پرهیز از مسافرت به قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس این بیماری کمک کنند.

سید مهدی مسلمی جوجاده مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن  قدردانی از جامعه بزرگ پزشکی و کادر درمان و پرستاران لوح سپاس این انجمن را به سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهدا کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

بی تردید مردمان سرزمین پارسایی ایران زمین بر خویش می بالند که افرادی با نهادی پاک و سرشتی مطهر و نیکو به پشتوانه ی علم و معرفت و غیرت ملی و وطن پرستی خویش در مسیر تامین سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر همت و تلاش خود را به کار گرفته و اینچنین فداکاری و رشادت و جانفشانی می نمایند .

اینک در این روزهای سخت ما روشندلان ایران زمین نیز دستان پرمهر جامعه بزرگ پزشکی کشور و کادر درمان و پرستاران خوب را به گرمی بوسه خواهیم زد که اینچنین متعهد،دلسوز بارقه های امید و لبخندهای مهربانی را دوباره به ارمغان می آورند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :