آخرین عناوین

چهارشنبه 29 مرداد 1399-17:12 کد خبر:81605

مدیر روابط عمومی بانک ملی استان مازندران خبر داد:

تعطیلی بانک ملی نوشهر به علت ابتلای همه کارکنان به کرونا

مدیر روابط عمومی بانک ملی استان مازندران از تعطیلی یکی از شعبات این بانک در نوشهر خبر داد و گفت: این بانک به علت ابتلای همه کارکنان آن به بیماری کرونا تعطیل شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمد مقدم‌فر مدیر روابط عمومی بانک ملی استان مازندران از تعطیلی بانک ملی شعبه خیابان انقلاب نوشهر خبر داد و افزود: این بانک به علت ابتلای همه کارکنان آن به بیماری کرونا تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشتریان این بانک می‌توانند جهت استفاده از خدمات حضوری بانک ملی به شعب همجوار مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی بانک ملی استان مازندران با بیان اینکه قبلا هم شعبات هچیرود و نیروگاه شهید سلیمی نکا به علت ابتلای همه کارکنان به بیماری کرونا تعطیل شده بود، بیان کرد: خوشبختانه با بهبودی کامل کارکنان، اکنون این دو شعبه فعال بوده و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

مقدم‌فر بیان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و کارکنان شعب بانک، تجهیزات و محیط داخلی شعب و خودپردازها در ابتدا و انتهای ساعت کاری ضدعفونی می‌شود،‌ همچنین تمام کارمندان بانک از تجهیزات ایمنی مانند ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و سلامت آنان به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط خاص و بحرانی امروز می‌بایست از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کرد تا زنجیره شیوع ویروس قطع شود، بنابراین کاهش مراجعات به شعب بانک‌‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی بانک ملی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر شعب بانک‌ها، محیط بسیار مستعد برای شیوع بیماری است، از شهروندان خواست تا امور مالی خود را با استفاده از درگاه‌های غیرحضوری انجام داده و از مراجعه حضوری به شعبه بانک اکیدا خودداری کنند و در صورتی که ضرورتی برای مراجعه وجود داشته باشد از دریافت و پرداخت نقدی که سلامتشان را به شدت تهدید می‌کند، جدا خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :