آخرین عناوین

چهارشنبه 29 مرداد 1399-19:53 کد خبر:81609

رئيس شوراي شهر ساري خبر داد:

تلاش می كنیم خللی در كار شهروندان ایجاد نشود

رئيس شوراي شهر ساري گفت: با هماهنگي فرماندار و شهرداري تلاش مي كنيم وقفه و خللي در كار شهر و شهروندان بروز نكند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، شوراي هماهنگي حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس مازندران صبح امروز در استانداري تشكيل جلسه داد.

براساس این گزارش، در اين نشست كه به رياست استاندار مازندران برگزار گرديد، رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در سخناني با اشاره به ضرورت پاسداشت شايسته ارزش هاي دفاع مقدس خاطر نشان كرد: يكي از وجوه بارز اين امر ، برپايي هرچه باشكوهتر برنامه هاي چهلمين سالگرد دفاع مقدس ميباشد كه بنظرم مي بايست با تقسيم كار بين ادارات و سازمانها و نيز شهرستانهاي مختلف صورت گيرد.

 

شمشيربند لزوم تكريم رزمندگان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و افزود: برخي از رزمندگان وابسته يا در استخدام جايي نيستند و شايد به همين دليل كمتر مورد توجه قرار گرفتند بنده معتقدم از اين عزيزان بايد بيشتر ياد كنيم.

 

وي گفت : اين عزيزان سي سال پيش رزمنده بودند و الان در سنين 60 يا 70 سالگي قرار داشته و غالباً گرفتاري هايي هم دارند كه رفع آن ضروري است لذا بايد شرايطي فراهم آيد كه در صورت لزوم ديداري با مديران داشته باشند و وظيفه ماست كه از آنها دلجويي كنيم.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به مسائل پيش آمده براي اين شورا تصريح كرد : با این وجود شورای اسلامی شهر ساری فعال می باشد و با هماهنگي آقاي فرماندار و شهرداري تلاش مي كنيم وقفه و خللي در كار شهر و شهروندان بروز نكند.

 

شمشيربند با قدرداني از استاندار مازندران به جهت مديريت عالمانه مسائل استان ، از فرماندار ساري بخاطر پيگيري مجدانه امور شهرستان نيز تقدير كرد و تأكيد نمود : شوراي پنجم ساري تا پايان دوره فعال خواهد بود و ان شاء الله شهروندان عزيز براي دوره آتي دست به انتخاب خواهند زد و شوراي جديد شكل خواهد گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :