آخرین عناوین

جمعه 31 مرداد 1399-11:6 کد خبر:81618

با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت:

انتصاب مدیر کل جدید غله مازندران

 در حکمی  از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران ،یزدان سیف سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی عباسعلی وفائی نژاد به عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران منصوب کرد.

براساس این گزارش،یزدان سیف در بخشی از این ابلاغ اظهار داشت: نظر به سوابق و تجارب مفید جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند یکتا و در سایه توجهات حضرت ولیعصر در انجام وظایف محوله با رعایت قوانین و مقررات ذیربط موفق باشید.

مراسم معارفه عباسعلی وفائی نژاد با حضور افرازه مدیرکل امور مجامع شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و قوانلو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران و بخشی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران و برخی از مدیران استانی و تشکلهای صنفی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود در روز پنج شنبه در سالن جلسات اداره کل غله برگزار شد.

معاون وزیر صمت طی نامه ای از خدمات بهرام نجفی نیز در طول دوران تصدی سرپرستی این اداره کل قدردانی کرد.

لازم به ذکر است عباسعلی وفائی نژاد از مدیران با سابقه اقتصادی می باشد که رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران و مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری مازندران جزء سوابق مدیرکل جدید غله مازندران می باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :