آخرین عناوین

جمعه 31 مرداد 1399-11:6 کد خبر:81619

روند کاهشی آمار ابتلا و بستری همچنان ادامه دارد

طی ۲۴ ساعت تعداد ۱۴۹ بیمار در سطح استان شناسایی شدند و همچنین تعداد یک‌هزار و ۵۶ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وضعیت استان مازندران از نیمه دوم تیر ماه امسال قرمز شد و طی این مدت شاهد روند صعودی و چندبرابری بیماران مبتلا و بستری در سطح استان مازندران بودیم.

درست است طی ۱۰ روز گذشته وضعیت استان کمی بهتر شد و شاهد روند کاهشی مبتلایان و هم آمار بستری هستیم ولی همچنان نگرانی‌ها باتوجه به گردشگرپذیر بودن استان همچنان بالا است.

باتوجه به پایان هفته‌های شلوغ در استان و همچنین ایام عزاداری حسینی نگرانی در ارتباط با اوج‌گیری ویروس کرونا برای سومین بار هم چندان دور از انتظار نیست.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۲۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند  ظرف همین مدت تعداد ۱۴۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی افزود: هم اکنون ۸۲۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز بیان کرد: طی  ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و در همین مدت تعداد ۳۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی گفت: هم اکنون ۲۲۹نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت تعداد ۱۴۹ بیمار در سطح استان شناسایی شدند و همچنین تعداد یک‌هزار و ۵۶ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :