آخرین عناوین

جمعه 31 مرداد 1399-11:28 کد خبر:81621

شهردار ساری خبر داد:

فعالیت‌های جهادی شهرداری، نوید خبرهای خوش دارد

شهردار ساری گفت: مرکز نشینان مازندران در روزهای آینده شاهد اقدام‌های خوبی در حوزه مدیریت شهری خواهند بود که هر یک از آن‌ها یکی از مشکلات اصلی شهر را برطرف می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عباس رجبی در جلسه ای که با حضور شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری، سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان به خدمات شهرداری ساری اشاره کرد و گفت:  تحقق مطالبات شهروندی خط مقدم خدمت بی‌منت و صادقانه به شهروندان است.

وی افزود: شهرداری ساری باروحیه جهادی در راستای حل مشکلات و نیازهای شهروندان و انجام وظایف در امر خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارد.

 

شهردار ساری بابیان اینکه به رغم معضل شیوع ویروس کرونا شهرداری با جدیت تمام پروژه‌های فرهنگی و عمرانی خود را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درآورده است که رشد 70 درصدی پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری طی یک سال اخیر و همچنین  رشد چشمگیر پروژه پل تا پل نمونه‌ای از فعالیت جهادی این شهرداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان مرکز مازندران است.

رجبی از رونمایی  اِلمان آتش‌نشان در شهر ساری خبر داد و گفت: اِلمان آتش‌نشانی باهدف یادآوری ایثار و از خود گذشتی آتش‌نشانان، 7 مهر سالجاری به مناسبت روز آتش نشانی در مرکز مازندران رونمایی می‌شود.

وی همچنین از خبرهای خوش دیگر برای شهروندان ساروی در حوزه مدیریت شهری نوید داد و تصریح کرد: مرکز نشینان مازندران در روزهای آینده شاهد اقدام‌های خوبی در حوزه مدیریت شهری خواهند بود که هر یک از آن‌ها یکی از مشکلات اصلی شهر را برطرف می‌کند.

شهردار ساری به پروژه بلوار امام رضا (ع) ؛ پروژه‌ای فعال و کاربردی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه برای رفاه حال شهروندان، پیاده‌روسازی تمامی مسیر  این بلوار  در دستور کار معاونت شهرسازی قرار خواهد گرفت.

 

رجبی با تأکید بر اینکه مرکز استان باید درخور نام آن باشد، توجه به زیبایی بصری، توسعه فضای سبز و پروژه‌های عمرانی را ضروری دانست و به شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها مأموریت داد که  برای تحقق موارد مطروحه در این جلسه  تلاش جهادی داشته باشند.

وی همچنین به شهرداران مناطق و واحد زیباسازی تأکید که در ماه محرم ضمن فرهنگ‌سازی و ایجاد فضای معنوی و مذهبی نصب اِلمان‌های مناسبتی ماه محرم را عملیاتی کنند.

رجبی به تأکید رهبر معظم انقلاب بر رعایت و توصیه‌ها و دستورالعمل‌های پیشگیری از بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد سوگواران سرور و سالار شهیدان توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه این نشست فرارسیدن ماه محرم را تسلیت گفت و از آماده سازی فضای شهری برای سوگواری ماه محرم توسط مجموعه شهرداری  قدردانی کرد و افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با توان افزون‌تر از گذشته در راستای خدمات به شهروندان گام‌های محکم‌تری برمی‌دارد.

شمشیربند ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم های سوگواری محرم  اشاره کرد و گفت: بنا به منویات مقام معظم رهبری محرم امسال پرشورتر و البته با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار شود.

 

در ادامه سید علی آقامیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: اهتمام و ارتباط شهرداری و شورای اسلامی باید نسبت به گذشته افزایش بابد تا همکاری و تعامل این دو نهاد  بتواند در پیشرفت و توسعه روزافزون شهرمان یاری‌رسان یکدیگر بوده و مطالبات شهروندان را محقق کنیم.

احمد عطاریه رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری به فعالیت های این سازمان به مناسبت فرا رسیدن  ایام عزاداری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: 10هزار سی دی مداحی از مداحان پیشکسوت و پیرغلامان به نام شهید عشق تکثیر و در هیات های مذهبی و عموم شهروندان ساروی قرار می گیرد تا خاطرات مداحی گذشته در اذهان عموم متواتر شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :