آخرین عناوین

جمعه 25 ارديبهشت 1394-21:39 کد خبر:8259

انتقاد امام جمعه بابل از برخی مسئولان:

برخی مسئولان در مسئله حجاب سنگ‌اندازی می‌کنند

امام جمعه بابل گفت: برخی مسئولان نه تنها برای مسئله حجاب کاری نمی‌کنند بلکه شاهد برخی سنگ‌اندازی‌ها در امر حجاب هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل در جمع نمازگزاران این شهرستان با تبریک حلول ماه شعبان و لزوم بهره‌گیری از فیوضات این ماه مبارک، اظهار کرد: ماه شعبان فرصت آماده شدن برای استقبال از ماه بزرگ رمضان است.

وی با تجلیل از حرکت خودجوش بانوان بابلی در فرمانداری این شهر در حمایت از مسئله عفاف و حجاب، افزود: خواهران از روی دلسوزی تجمع باشکوهی در مقابل فرمانداری در دفاع از عفاف و حجاب داشتند که جای تقدیر دارد، در این تجمع ارزشمند بر لزوم تبیین و گسترش مسئله عفاف و حجاب و مقابله با بی‎حجابی‌های گسترده‌ای که در جامعه انجام می‌شود، تاکید شده است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه تجمع‌کنندگان وابسته به هیچ گروه و حزب خاصی نبودند و از روی دل‌نگرانی و فراموشی مسئولان به این تجمع دست زدند، تصریح کرد: برخی مسئولان نه ‌تنها برای مسئله حجاب کاری نمی‌کنند بلکه شاهد برخی سنگ‌اندازی‌ها در امر حجاب و کمک به گسترش آن هستیم.

این مسئول از ابتکار جدید جبهه فرهنگی فاطمیون ستاد نماز جمعه بابل در برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تقدیر کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه براساس منویات مقام معظم رهبری برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :