آخرین عناوین

جمعه 25 ارديبهشت 1394-23:21 کد خبر:8263

موفقیتی دیگر برای اصلاح طلبان قائمشهری:

انتخابات شورای اصلاح طلبان قائم شهر به خوبی برگزار شد

انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان قائم شهر با حضور 3 نماینده سابق این شهرستان در مجلس برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، ظهر جمعه  25 اردیبهشت 94 انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان قائم شهر با حضور 240 نفر از اصلاح طلبان شاخص این شهرستان برگزار شد.

از شاخص ترین چهره های حاضر می توان از عسگری فقیه ، غلامرضا گرزین و ولی رعیت (نمایندگان سابق مردم در مجلس) ، رضا گرزین (مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران) ، مهدی احمدی فولادی (عضو شورای موقت اصلاح طلبان مازندران) ، سعید میرزائی (عضو شورای شهر) و محمد رسولی (مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر) نام برد.

نماینده سابق مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت : پیکره اصلاحات در راه ها و مسیرهای سنگین و سخت بارها زخم خورده ولی همچنان استوار روی پا ایستاده است.

غلامرضا گرزین با بیان اینکه دغدغه اصلاح طلبان مطالبات مردم و آبادانی کشور است ، افزود :  اصلاح طلبان بر این باور  هستند که باید از ظرفیت های نظام و قانون اساسی برای بهبود وضعیت کشور استفاده شود.

وی ادامه داد : آنانی که روزی تصور می کردند اصلاح طلبی تمام شده است سخت اشتباه کرده بودند چون بن بست بازیگر ، بن بست بازی نیست و بازیگران جدید راه اصلاح طلبی را ادامه خواهند داد.

عضو مجلس دوره ششم با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو نباید بلندپروازی کنند ، اظهار داشت : به دلیل تکثر گروه ها ، انتخابات پیچیده ای در پیش داریم که اصلاح طلبان باید تدبیری عاقلانه داشته باشند.

غلامرضا گرزین تصریح کرد : انتخابات امروز فرمایشی نیست و هر تصمیمی که شورای منتخب برای انتخابات آینده گرفت باید برای اصلاح طلبان لازم الاجرا باشد.

نماینده سابق مردم در مجلس با بیان اینکه وظیفه اصلاح طلبان در این برهه از زمان تنظیم و تدوین منشور اصلاح طلبی و بارور شدن ظرفیت های بومی است ،  افزود : کمیته های شورای مرکزی اصلاح طلبان باید در طول سال به صورت مستمر به شناسائی ظرفیت های شهرستان بپردازد.

وی ادامه داد : سال 84 اوج اشتباهات اصلاح طلبان رقم خورد تا کشور به دست شخصی بیافتد که نتایجش را امروز شاهد هستیم.

غلامرضا گرزین اظهار داشت : دلسوزان اصلاحات با شناسائی عیوب جریان اصلاح طلبی باید در جهت رفع آن تلاش کنند.

عضو شورای موقت اصلاح طلبان مازندران گفت : انتخابات شورای مرکزی شهرستان های استان مازندران بعد از برگزاری 60 جلسه توسط شورای موقت اصلاح طلبان استان و تنظیم اساسنامه انجام می پذیرد.

به گزارش مازنی خبر ؛ مهدی احمدی فولادی با بیان اینکه اصلاح طلبی قبل از اینکه یک روش سیاسی باشد ، یک منش اخلاقی است ، افزود : برای تشخیص صلاحیت حاکمان باید میزان پایبندی آنها به اخلاق را ببینیم.

وی ادامه داد : بعد از اتفاقات سال 88 خیلی ها بر این باور بودند که اصلاح طلبی تمام شده است ولی همگان مشاهده کردند که مقبولیت گفتمان اصلاحات در کشور بیشتر شد.

احمدی فولادی با بیان اینکه با حمایت رئیس دولت اصلاحات ، مردم نیز در سال 92 از دکتر حسن روحانی حمایت کردند ، اظهار داشت : همه تلاش اصلاح طلبان بر این است ، روندی که در سال 92 اتفاق افتاد در انتخابات پیش رو نیز رقم بخورد.

این چهره شاخص اضلاح طلب تصریح کرد : مهمترین ویژگی اصلاح طلبان از خود گذشتگی و بی توقعی است.

عضو شورای موقت اصلاح طلبان مازندران با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در برابر نتایج انتخابات پیش رو احساس مسئولیت می کنند ، افزود : با توجه به اختلاس معاون اول احمدی نژاد تا مدیران دیگر  ، بهتر است نام دولت قبل را دولت اختلاس بگذاریم.

احمدی فولادی تصریح کرد : اصلاح طلبان از  اصولگرایانی که دست به دزدی زدند ، به نظام دلسوزی بیشتری دارند چون دولت اصلاحات مردمی بودن و پاک دستی را اثبات کرد.

وی ادامه داد : کار شورای مرکزی اصلاح طلبان شهرستان ها بررسی دقیق و عادلانه کاندیداها و معرفی چهره های سالم و عالم می باشد.

در پایان این مراسم و با انتخاباتی که برگزار شد ، آقایان حق نظر ، ابراهیمی ، چالاکی ، فرازمند ، احمدی پور ، دهقان ، فلاح ، حبیبی ، کهنسال ، ارمغان و شریفی و خانم ها آروند و خدادادی به عضویت شورای اصلاح طلبان شهرستان قائم شهر به مدت  2 سال درآمدند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :