آخرین عناوین

جمعه 25 ارديبهشت 1394-23:56 کد خبر:8264

مخالفت نمایندگان بی دلیل نبود!!!

قطار استعفاها در صدا و سیمای مازندران شروع به حرکت کرد

قطار استعفاهای اعتراضی به عملکرد مدیریت صدا و سیمای مازندران شروع به حرکت کرد.


به گزارش خزرخبر،پس از انتصاب مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران در چند ماه قبل که با حاشیه های زیادی همراه بود و همچنان نیز ادامه دارد،مردم مازندران و همچنین بسیاری از کارمندان این سازمان منتظر تغییراتی جهت بالا رفتن کیفیت و کمیت برنامه ها و بخش های مختلف این سازمان بوده اند.

پس از گذشت چندین ماه ،متاسفانه نه تنها کیفیت و کمیت برنامه های صدا و سیمای مازندران بهتر نشد بلکه روز به روز به عقیده کارشناسان و مردم ،سیر نزولی نیز پیدا کرد.

از جمله مواردی که باعث شد تا طی روزهای اخیر نارضایتی کارشناسان از مدیر کل جدید و سیاست های کاری او بیشتر شود تغییرات اداری و انتصاب ها و جابه جایی هایی می باشد که در دست اقدام می باشد.

خزرخبر چندی قبل از تغییراتی که قرار است تا در این سازمان به وجود آید خبر داده بود اما با فشار برخی از مسئولین این سازمان(!!!) که آزاد بودن رسانه ها را فقط برای منافع خودشان در نظر می گیرند و از بر ملا شدن برخی از موارد و مسائل حوزه کاری خود ترس داشته و دارند و فقط سعی در انتقاد از مسئولین و مدیران دیگر دستگاه ها دارند مدتی سکوت اختیار کرد تا نتیجه سکوت را مشاهده نماید.

خزرخبر،چندی قبل خبر داده بود که به زودی امیری به جای فتح الهی(برادر سه شهید و از اساتید و کارشناسان موفق خبری) پست وی در واحد خبر را اشغال می کند و همچنین کریمی نیز صندلی مسئولیت فرج مهدوی را تصاحب خواهد کرد که این موضوع باعث شد تا مهدوی در اعتراض به این جابه جایی ها و به خصوص جا به جایی فتح الهی،استعفای خود را تقدیم موسوی ،مدیر کل ستادی سازمان صدا و سیمای کشور نماید.

بر اساس این گزارش،به زودی مسئولینی از سازمان صدا و سیمای کشور جهت بررسی این موضوع و نارضایتی های به وجود آمده و همچنین علت افت کیفی و کمی برنامه های این سازمان به مازندران سفر خواهند کرد.

لازم به یادآوری می باشد که انتصاب مقدسی به سمت مدیر کل صدا و سیمای مازندران دارای حاشیه های زیادی از جمله مخالفت نمایندگان مازندران در مجلس بوده است که علت های آن مخالفت ها ،در حال نمایان شدن می باشد.

خزرخبر امیدوار است تا بار دیگر برخی از افراد و مسئولین صدا و سیمای مازندران از اهرم فشار و واسطه گری ....جهت منافع شخصی خود به خزرخبر و دیگر رسانه ها استفاده نکنند که در آن صورت مجبور به اعلام نام آن افراد در رسانه ها خواهیم شد.

به زودی اخبار دیگری از اعتراض ها و نارضایتی ها و ....برخی از کارکنان و کارمندان سازمان صدا و سیمای مازندران منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    جمعه 1 خرداد 1394-23:15


    خزر خبر،خوبه برید اندر احوالات معاونین که گزینه هستند خصوصا دومعاون...تحقیق وسوابق آنها را بررسی و روشنگری کنید.

    • ایمان
      سه شنبه 29 ارديبهشت 1394-10:7


      نکته ای که درموردانتخاب ایشان برای صداوسیمای مازندران جالبه اینه که بعدازعزل این ایشان درمرکزتحقیقات سازمان به حالت قهردرمسافرت بودن که باتوجه به بازنشته شدن مدیرکل سابق مازندران به سفارش اکید وحضوری معاون سابق اموراستانهای صداوسیما که ازبستگان ایشان است به اقای موسوی مقدم معرفی ومتاسفانه انتخاب میشوند ،حاج اقای موسوی مقدم روی صحبت ما درانتخاب ایشان باشماست ،شماکه ریاست محترم سازمان اختیاراستانهارا به شماسپرده نبایدسوابق کاری ایشان راموردبررسی قراردهید ؟،ایاازخودنپرسیدید که چه اتفاقی افتاده که ایشان 17ماه بیشترنتوانسته صداوسیمای گلستان رااداره کند ،حذف نیروهای ارزشی ،درگیری شدید بانمایندگان مردم شریف استان گلستان ،درگیری با دستگاهای نظارتی استان ،توسط خوداین برادری که باسفارش ایشان شماتحت تاثیر قرارگرفتی وایشان را به مازندران فرستادی درمرکزتحقیقات سازمان نیز 8ماه فقط دوام اورده ،مگردرسازمان قطع الرجال است که این بابا باید درهرشرایطی مدیر کل باشد،اقای معاون محترم استانها شما که ازنزدیکان مهندس ضرغامی بودی ، والان هم که اقای سرافراز به شما اعتماد کرد اینگونه جواب اعتمادایشان راباید میدادی متاسفیم

      • س. نبوی
        دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-12:48


        نماینده هامون هم حتما پیگیر جدی باشند تا آخر که حتما هم همینطوره و انتظارمون از نماینده های غیرتمندمون غیر از این نیست

        • فاطمه موسوی
          دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-10:38


          خدا نگذرد از کسانی که برای کشور اسلامی ما با باند بازی و فامیل بازی خسارت می زنند و مردم را نگران و نا امید می کنند، هر کی می خواند باشند

          • علی
            دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-10:36


            ظالم باس تقاس پس بده این سنت محتوم خداست

            • همراه علی
              دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-10:35


              بابا ای ول مازنیا، غیرت و مرامتونو شکر. فدایی دارین

              • احسان
                دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-8:59


                برای صدا و سیما که باید الگو و فرهنگ ساز باشد و عدالت و معنویت در آن شاخص باشد چون زیر نظر حضرت آقاست بابت انتصابهای فله ای ، باندی و سفارشی جدا متاسفم. قرار نیست ارزشی ها و حزب اللهی ها کنار گذاشته شوند و بله قربانگوها و وابستگان به دم کلفتها بصورت سهمیه ای و باندی انتخاب شوند. ظاهرا آمدن سرافراز هم تاثیری نداشته و واقعا دلم برای غریبی حضرت آقا می سوزد. خواهشا سوابق این شخص ناپخته مغرور در مرکز گلستان و استان گلستان و مرکز تحقیقات بررسی شود. ایشان که در دادگاه گرگان به دلیل سوء مدیریت محکوم شده است و با آبروی افراد بازی کرده است بررسی و اطلاع رسانی شود. به مدیران و پرسنل شجاع و عزیز مرکز مازندران هم که محکم جلوی این جوان خام و البته خودخواه ایستاده اند افتخار می کنیم و دعایشان می کنیم

                • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-11:1


                  گوش اگرگوش تو ناله اگرناله ماست انچه البته به جایی نرسد فریاد است عملکرداین بابا روتو17ماه درگلستان و9ماه توخراسان رضوی و8ماه تومرکز تحقیقات وعزل ونصبهای فله ایش بررسی کنید. ودرخاتمه ای کاش من هم یک سوگلی بودم

                  • کارمند
                    شنبه 26 ارديبهشت 1394-19:35


                    چرا اونی که منافع خودش رادرخطرمی بینه رامعرفی نمی کنید؟