آخرین عناوین

شنبه 15 شهريور 1399-21:13 کد خبر:82691

روزهای تلخی که تمامی ندارد:

مازندران همچنان در جدال با شرایط قرمز کرونایی

آژیر قرمز کرونایی از نیمه دوم تیر ماه امسال در استان مازندران به صدا درآمد  و همچنان این استان با این شرایط دست و پنجه نرم می‌کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، از همان روزهای ابتدایی که نگرانی‌ها در ارتباط با ویروس کرونا در کشور ما بیشتر و بیشتر شد پای این ویروس به استان مازندران باز شد.

باتوجه به سیر و سفر خیلی زود وضعیت استان قرمز شد و پس  از آن اعلام محدودیت و ممنوعیت‌هایی حتی ممنوعیت تردد غیربومی به استان اجرا شد و در روزهای پایانی اردیبهشت وضعیت استان به زرد تغییر یافت اما این شرایط طولی نکشید و با تعطیلات عید فطر و خرداد ماه دوباره وضعیت استان قرمز شد.

آژیر قرمز کرونایی از نیمه دوم تیر ماه امسال در استان مازندران به صدا درآمد  و همچنان این استان با این شرایط دست و پنجه نرم می‌کنند.

درست است طی روزهای گذشته آمارها کاهش یافت اما همچنان نگرانی‌ها باتوجه به حضور مسافران در استان مازندران بالا است و همین موضوع نگرانی‌های بسیاری به دنبال داشته است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد 60 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد 55 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 515 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 160 بیمار با علائم حاد تنفسی هستند.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر 176 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته10 بیمار جدید بستری و 6 بیمار هم  ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: همچنین 46 بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 70 مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد 691 بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :