آخرین عناوین

پنجشنبه 13 شهريور 1393-15:49 کد خبر:827

استقبال پرشور مردم ساری از خادمان امام رضا(ع)

خادمان حرم رضوی وارد مازندران شدند/برنامه ها

خادمان حرم رضوی در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا وارد استان علویان مازندران شده اند.


به گزارش خزرخبر، خادمان حرم مطهر رضوی در قالب شرکت در برنامه های فرهنگی هنری امام رضا (ع) از صبح امروز وارد استان علوی تبار مازندران شدند.

این عده در قالب جشن های زیرسایه خورشید برنامه های فرهنگی و هنری و دیدارهای متعددی خواهند داشت.

خادمان حرم رضوی صبح امروز در بدو ورود به مازندران با حضور در پارک موزه دفاع مقدس مازندران بر مزار شهدای گمنام مدفون در این مکان مقدس حضور و برای آنان فاتحه قرائت می کنند.

این خادمان حرم رضوی در قالب دو اکیپ سه تا چهار نفره در برنامه های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) در شهرهای استان پراکنده می شوند.

خادمان حرم رضوی قرار است مسیر میدان شهدا تا امامزاده یحیی (ع) ساری را پیاده طی و در این مسیر ضمن حمل پرچم رضوی در سطح بازار، مردم مازندران را با حال و هوای حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آشنا کنند.

حضور در همایش دلدادگان حرم رضوی در حسینیه عاشقان کربلا، شرکت در جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع)، دیدار با جانبازان قطع نخاعی ساری، سرکشی از بیماران سرطانی مجمع خیران ماهک در بیمارستان بوعلی سینا ساری بخشی دیگر از برنامه های گروه خادمان رضوی در مازندران است.

گروه خادمان رضوی امشب نیز در امامزاده عباس (ع) ساری، جشن رضوی برپا و فردا ضمن حضور در نماز جمعه بخش رودپی ساری، با مردم بخش دودانگه ساری دیدار می کنند.

گروه خادمان رضوی قرار است پس از پایان برنامه های خود در مازندران، پرچم علی بن موسی الرضا (ع) را تقدیم مسئولان ارشد استان کرده و عازم سمنان شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :