آخرین عناوین

شنبه 15 شهريور 1393-11:37 کد خبر:835

تغییر مکان عبوری از ساختمان عمارت:

دفتر کار عبوری به محل پروژه تجن انتقال یافت

شهردار ساری گفت:ظرف مدت 10 روز آینده 5 پروژه بزرگ شهرداری به اتمام خواهد رسید .


به گزارش خزرخبر و به نقل از نظرنگار،مهدی عبوری شهردار ساری در جلسه شورای اداری شهرداری ساری که در محل پروژه تجن تشکیل شد گفت : 5 پروژه بزرگ شهرداری ساری ظرف مدت 10 روز آینده افتتاح خواهد شد.

شهردار ساری در این جلسه با بیان اینکه تمام اقدامات شهرداری براساس تفکر ، تعقل و برنامه ریزی انجام می گیرد افزود : پروژه های ساماندهی رودخانه تجن ، میانگذر شمالی ، پارک اتحاد ، زیرگذر اتحاد و بهسازی میدان معلم در طی این مدت با حضور مستمر تمام مدیران شهرداری به سرانجام خواهد رسید .

وی تنها راه نجات ساری را احیای رودخانه تجن و بهسازی محیط اطراف آن دانست و اظهار داشت : این پروژه از مهم ترین پروژه های شهر ساری طی 30 سال گذشته می باشد.

عبوری ضمن بیان اهمیت این پروژه در برون رفت و بن بست ساری خاطرنشان ساخت : تا پایان این پروژه ظرف مدت 10 روز آینده دفتر کار اینجانب در این مکان خواهد بود.

شهردار مرکز استان در ادامه با بیان اینکه از اجرای این پروژه حدود 3 ماه می گذرد افزود : با احداث 2 شیب شکن طول این دریاچه از 700 متر به 2 کیلومتر افزایش یافته و عرض متوسط آن نیز به 100 متر می رسد که با همکاری امور آب بنا داریم مساحت 31 هکتار فعلی را به 300 هکتارافزایش دهیم .

دریاچه 20 هکتاری ، پیش بینی جزیره مصنوعی در قلب رودخانه ، آزاد سازی حریم رودخانه ، پیش بینی پارکینگ بزرگ با ظرفیت 500 خودرو همزمان ، محل پیاده روی خانوادگی به طول 1.5 کیلومتر ، امکان ورزش های آبی ، احداث مجتمع های خدماتی ، پیست دوچرخه سواری ، نصب 199 پرچم کشورهای جهان و بهسازی و پاک سازی پارک قائم را از جمله برنامه های مربوط به این پروژه برشمرد .

عبوری در پایان اظهار داشت : احداث پل کابلی 120 متری در عرض 3 متر ظرف مدت 2 هفته جهت اتصال شرق به غرب رودخانه و خروجی آن بر روی جزیره مصنوعی از نادرترین پروژه های کشوری است که ظرف مدت کوتاه انجام گرفته است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :