آخرین عناوین

يکشنبه 16 شهريور 1393-0:33 کد خبر:838

دعوت به مناظره فقط در حد ادعا!!

آیا مناظره انجام خواهد شد؟!مناظره کنندگان چه کسانی خواهند بود؟؟؟

پاسخ رئیس شورای شهر ساری نسبت به دعوت به مناظره/پاسخ استاد دانشگاه به اظهارات رییس شورا


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازندشورا،در پاسخ به دعوت مجتبی زارعی که بالاترین مقام مسئول در شهرداری و شورای شهر ساری را پیرامون عملکرد شهرداری به مناظره طلبید، جمال باقری به این دعوت واکنش نشان داده و در گفتگو با ما اظهار داشت:

در پاسخ به دعوت  مجتبی زارعی که بالاترین مقام مسئول در شهرداری و شورای شهر ساری را پیرامون عملکرد شهرداری به مناظره طلبید، دکتر جمال باقری  به این دعوت واکنش نشان داده و در گفتگو با ما اظهار داشت: همانطور که مطلع اید در حال حاضر شورای شهر ساری مشغول انتخاب هیئت رئیسه می باشد. و بنده در حالت برزخی به سر می برم (با خنده)

ضمن اینکه سلام بنده را به جناب آقای زارعی و شهروندان ساری و کاربران سایت خود ابلاغ می فرمائید به اطلاع برسانید که در اولین فرصت پس از تثبیت هیئت رئیسه شورا در هر جایگاهی که در شورا باشم آماده انجام مناظره با آقای دکتر زارعی پیرامون موضوع طرح شده می باشم.

&&&&&  

اعلام آمادگی مجتبی زارعی برای مناظره با رئیس شورای شهر ساری

فقط شما در برزخ نیستید، شهر ساری را به برزخ کشانده اند + زمان و مکان مناظره

به گزارش خزرخبر و به نقل از مازندشورا، پس از اعلام آمادگی دکتر جمال باقری رئیس شورای شهر ساری در انجام مناظره با دکتر مجتبی زارعی پیرامون عملکرد شهرداری ساری، دکتر مجتبی زارعی در گفتگو با ما اظهار داشت:

پس از اعلام آمادگی  جمال باقری رئیس شورای شهر ساری در انجام مناظره با مجتبی زارعی پیرامون عملکرد شهرداری ساری، مجتبی زارعی در گفتگو با ما اظهار داشت: ضمن تشکر از اعلام آمادگی جناب آقای باقری برای شرکت در مناظره، اینجانب نیز آمادگی خود را برای مناظره با ایشان حول عملکرد و رفتار مدیریتی شهردار ساری اعلام می دارم.

زارعی ادامه داد: پیشنهاد می کنم در پنج شنبه هفته جاری در یکی از مکان های عمومی شهر به خصوص مسجد شریف جامع ساری و یا دانشگاهی که دارای امکانات مناسب می باشد در حضور مردم و رسانه ها  به نحوی که شرکت عموم مردم در آن فراهم و آزاد باشد این مناظره صورت گیرد.

زارعی ادامه افزود: اگرچه بنده به درستی به معنی اصطلاحات "عدم تثبیت" و "اولین فرصت" و "حالت برزخی" ذکر شده در بیان ایشان التفات نیافتم چون خود این موضوعات عدم تثبیت و حرج و مرج و بی احترامی به مردم و اعلام تضمین حفظ پست شهردار به عنوان خط قرمز برخی از اعضای شورا و آبستراکسیون به وجود آمده خود یکی از محور های مهم مناظره است. چراکه از حد نصاب انداختن شورا آنهم در روز مقرر انتخابات خود بی قانونی و دور از منافع مردم و حقوق شهروندی است لذا اکنون فقط ایشان در برزخ نیست بلکه شهری به برزخ کشیده شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • انديشه
    سه شنبه 18 شهريور 1393-14:6


    واقعا بايد به هوش وزكاوت استادزارعي درود فرستاد كه كيادهي را كه سه دوره درشوراي شهربود ومسلط به قوانين وشهروشهرداري وشورا را كاملا ميشناخت براي مناظره انتخاب نكردوبجاي ايشان دكترباقري راحريف مناظره خويش انتخاب كرد مرحبا به ذكاوت دكترزارعي

    • عرشيا
      سه شنبه 18 شهريور 1393-8:42


      پروژه رومانتيك عبوري

      واقعا اعضاي شورا كمك كنند به عبوري همين پروژه تجن را تمام كنند


      ديروز رفتم انتهاي بلوارداراب سر پروژه تجن عجب جاييه خدايي اصفهاني ها بودند اينجا چه ميكردنددرحاشيه تجن چه ميكنه اين عبوري عجب فضايي درست كرده بيايين دست در دست هم بديم كمك كنيم اين فضاي زيبا درست شه خدايي عالي داره پيش ميره مگر شما فضاي تفريح نميخواستين يه فضايي رويايي شده براي پياده روي دوچرخه سواري وتفريح وتفرج وقايقراني عجب فضاي رومانتيكي شده منظره فقط با كيادهي ميترسن با كيادهي مناظره كنند چرا!؟

      • علي
        يکشنبه 16 شهريور 1393-7:25


        فقط مناظره با كيادهي سناتورشورا
        زارعي فكر اينجا رانكرده بود كه كسي بياد اعلام آمادگي كنه الان هم داره جر زني ميكنه آقا رييس شورايي كه مشخص نشده تازه اگرهم مشخص بشه اول كارشه هيچوقت مناظره نميذاره !!؟؟ خودت خوب ميدوني اما الان كيادهي آماده بيا جلو بيا برادرنترس