آخرین عناوین

شنبه 12 مهر 1399-10:49 کد خبر:83879

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

جزئیات انسداد محور هراز طی روزهای 13 و 14 مهر

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از امشب و هراز طی روزهای 13 و 14 مهر ماه امسال مسدود خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: باتوجه به ورود خودروها طی روز چهارشنبه شاهد ترافیکی سنگین در مسیر ورودی محورهای شمال بودیم که جمعه‌ای پرترافیک را رقم زد و درحال حاضر نیز شاهد ترافیکی پرحجم در مسیر خروجی شمال هستیم.

وی با اشاره به انسداد شبانه محور کندوان از امشب، افزود: محدوده دزدبن تا هزارچم محور کندوان از امشب تا 30 مهر ماه امسال مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد اعمال خواهد شد، اضافه کرد: زمان اجرای این محدودیت روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، به‌جز روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات است.

این مسئول یادآور شد: هدف از اعمال این محدودیت شبانه اجرای عملیات راهداری است.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره جزئیات انسداد محور هراز، بیان کرد: این محور در راستای اجرای عملیات ایمن‌سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر در منطقه پیچ ابتهاج روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه مسدود است.

وی افزود: زمان انسداد روزانه محور هراز از ساعت ۸ تا ۱۷ عصر روزهای اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در ایام اجرای انسداد، سوادکوه و کندوان به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد اعلام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :